۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۶

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

سرمایه‌گذاری‌ها در دشتستان حمایت شود/ تقویت تولید با مشارکت مردم

سرمایه‌گذاری‌ها در دشتستان حمایت شود/ تقویت تولید با مشارکت مردم

بوشهر- رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش برای توسعه و تقویت تولید با مشارکت مردم شد و گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در دشتستان حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: باید اقدامات عملی برای تحقق شعار سال انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل در مراحل صدور مجوزها، توسعه تولید، مصرف، بازار و… اضافه کرد: برخی از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها معیشت تولیدکنندگان را تهدید می‌کند که باید جلوی چنین تصمیماتی گرفته شود و به سران قوا هم گفته‌ایم که مراقب باشند مدیران به راحتی با یک نامه و امضا زندگی و معیشت مردم را به خطر نیاندازند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شهرستان نیز باید تلاش شود که زمینه رونق تولید فراهم شود که بخش اول آن صدور مجوزها، حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، تحویل زمین و ارائه تسهیلات است.

رضایی با بیان اینکه از هر کسی که بتواند در دشتستان سرمایه‌گذاری کند حمایت می‌کنیم، ادامه داد: نگاه ما در حمایت از سرمایه‌گذاران باید رونق تولید و تقویت اشتغال باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌ها باید در راه درست قرار گیرد و به حوزه تولید پرداخته شود خاطرنشان کرد: باید تولید مقرون به صرفه شود و امنیت تولید و سرمایه‌گذاری بیش از پیش فراهم شود و همه مدیران در این زمینه همکاری کامل داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار تکریم مردم از سوی مدیران شد و افزود: برخورد مناسب و راهنمایی کردن مردم حداقل وظیفه مدیران است و در کنار گره‌گشایی از مسائل باید با احترام و کرامت با مردم رفتار شود.

وی آب، درمان، آموزش و راه را از اولویت‌های شهرستان دشتستان عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم که پروژه‌های مربوط به این حوزه در سریع‌ترین زمان تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه شهرستان در کنار مدیران شهرستان دشتستان خواهیم بود و برای افزایش سهم شهرستان از اعتبارات و پروژه‌ها پیگیری می‌کنیم و از مدیران شهرستان هم انتظار داریم که در این زمینه‌ها پای کار باشند.

کد خبر 6071887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha