۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

تعیین ۷ حوزه در نقاط دور دست اردبیل برای اجرای آزمون نهایی

تعیین ۷ حوزه در نقاط دور دست اردبیل برای اجرای آزمون نهایی

اردبیل- مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌ها هفت حوزه اجرایی آزمون نهایی در نقاط دور دست استان اردبیل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد آزمون استان اردبیل اظهار کرد: براساس درخواست نواحی و مناطق و پس از بررسی کارشناسی توسط اداره سنجش استان اردبیل ۷ حوزه اجرای آزمون در نقاط دور دست استان ایجاد و با این کار مسیر تردد دانش آموزان به محل‌های برگزاری آزمون کوتاه خواهد شد.

صفری افزود: لازم است مقدمات لازم برای انتخاب دقیق و توجیه عوامل اجرایی و مسئولین حفاظت آزمون در حوزه‌های مربوطه انجام و تجهیزات مورد نیاز این حوزه‌ها تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: مکاتبات لازم و پیگیری‌های مکرر در مورد حق الزحمه امتحانات سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

صفری گفت: کلیه امکانات آموزش و پرورش در سطح نواحی و مناطق از جمله سالن‌های ورزشی در خدمت برگزاری آزمون‌های نهایی بوده و لازم است کارشناسان تربیت بدنی نسبت به ایمن سازی کف پوش سالن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه با برگزاری جلسات توجیهی و تبیینی برای مدیران و رؤسای نواحی و مناطق و عوامل اجرایی حوزه‌های اجرای آزمون لازم بوده و این کار باعث به حداقل رسیدن تخلفات امتحانات خواهد شد.

کد خبر 6072300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha