۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

پایان خردادماه انجام می شود؛

برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان در گیلان

رشت- مدیر مرکز رشد و استعدادیابی تخصصی حوزه هنری گیلان از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش‌آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن صمدی اظهار کرد: نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان گیلانی با هدف شناسایی، شکوفایی و توانمندسازی کودکان و نوجوانان گیلانی برگزار می‌شود.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: استعدادیابی در بخش‌های پوستر، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، انیمیشن، فیلم‌سازی، بازیگری، گویندگی و اجرا، موسیقی و سرود، شعر، داستان، استند آپ کمدی انجام می‌شود.

صمدی اضافه کرد: دانش‌آموزان تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به تارنمای حوزه هنری گیلان به نشانی artguilan.ir یا ارسال پیام به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۴۹۱۲ در پیام‌رسان ایتا، می‌توانند ضمن تکمیل مشخصات فردی و سوابق هنری در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: پس از طی مراحل اولیه ثبت‌نام در جشنواره استعدادیابی، آموزش‌ها در راستای ارتقا و رشد افراد منتخب، زیر نظر اساتید ملی و استانی انجام و پس از طی دوره مقدماتی، فرآیند بورسیه هنری و سپس دوره تخصصی و بلندمدت آغاز می‌شود و تا معرفی به استودیوهای تولید ادامه خواهد داشت.

برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان در گیلان

کد خبر 6075517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha