۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴

لحظاتی قبل؛

تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد

تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد

سمنان- تجمع مردمی تقدیر از سپاه بابت سیلی انتقام و وعده صادق علیه رژیم منحوس صهیونیستی با حضور مردم شهرستان‌های سمنان و دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بعد از ظهر یکشنبه مردم شهرستان‌های سمنان و دامغان با حضور در میادین اصلی شهرها، ضمن برگزاری تجمع خود جوش مردمی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت سیلی انتقام گونه موشکی علیه اسرائیل جنایت کار تقدیر و تشکر کردند.

مراسم ویژه تجمع انقلابی مردم شهرستان سمنان، عصر امروز یکشنبه در میدان سعدی و در معراج الشهدا برگزار شد. مردم با در دست داشتن تمثال شهیدان جبهه مقاومت به خصوص شهید سلیمانی و شهید زاهدی مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهرستان سمنان همچنین با ابراز خرسندی و شادی از حمله موشکی و پهپادی سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی، فریادهای تکبیر سر می‌دادند.

در دامغان نیز تجمع مردمی در آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) و با حضور مردم متدین و خداجوی شهرستان برگزار شد مردم در این تجمع شعارهای ضد استکباری سر داده و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و سپاه انقلابی تشکر تشکر سر دادند.

قرار است امشب نیز رژه خودرویی در خیابان طوس، میدان جانباز گلزار شهدای پارک دانشجو ساعت ۲۱ امشب برگزار شود. گفتنی است امروز صبح در شاهرود هم تجمع پرشور مردمی برگزار شد.

کد خبر 6078162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha