۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود

مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود

معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد که ارزشهای تحمیلی غرب، بسته‌های مشکوکی هستند که از هواداران آن روزبه‌روز کم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه و رییس‌جمهور سابق این کشور با اشاره به سیاست‌های کنونی کشورهای غربی در تحولات مختلف جهانی اعلام کرد که ارزش‌های غربی تحمیل‌شده از طریق مناقشه، خونریزی و کشتار، بسته‌های مشکوکی هستند که روزبه‌روز از هواداران و طرفداران آنها کم می‌شود. کم می شود.

به گفته مدودف جایگاه «ارزشهای غربی حتی در بین کشورهایی که پیش از این مقهور و تسلیم مطلق آنگلوساکسون‌ها و غربی‌ها بودند، هم کم‌رنگ شده است و صبر آنها به سرآمده است.»

کد خبر 6080966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      تحمیل عقاید توسط هر کشوری به کشور دیگر ضد حقوق انسانی است و باعث آشوب است . تحمیل عقاید غربی برای رسیدن به اهداف رویه دولت های غربی شده . برای مقاومت باید سیستم اقتصادی مثل بریکس مستقل از غرب در کشور های مخالف ایجاد شود تا اهرم فشار غرب از بین برود
    • محسن ج IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      دمت روسیه گرم ک چهره اصلی غربیها را رو کرد .امریکا .اروپا و....
    • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      آقای مدودوف،شورش اکرابن کهباسها انگاری روسیه به جنگ بزرگ انجامید،راسریع پایان دهید که غرب سوی استفاده نکرده وفرصت برنامه ریزی جدیدی نداشته باشد