۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

امام جمعه محمودآباد:

سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است

سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است

قزوین- امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است، گفت: سپاه مهمترین نقش را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: حماسه وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود.

وی افزود: در علم سیاست، صیانت از سه‌گانه «کیان»، «حریم» و «منافع» از مهم‌ترین دستور کارهای نظام و حاکمیت هر کشوری است.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: کشورها برای موفقیت در حفظ و حراست از این سه، از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده می‌کنند که مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، دو ظرفیت قدرت سخت «میدان» (عرصه عملیات نظامی) و قدرت نرم «دیپلماسی» است.

وی تصریح کرد: در حماسه وعده صادق، در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

وی با بیان اینکه در این حماسه، هماهنگی میدان و دیپلماسی، به عنایت امام زمان علیه السلام، ضلع سومی هم داشت و آن اقدامات خوب و به موقع رسانه ملی در همراهی با این عملیات ظفرمندانه بود، یادآور شد: پوشش سراسری و بهنگام اخبار این حماسه توسط رسانه ملی، قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت خبری برای دنیا و تسلط و غلبه در میدان تصاحب روایت اول، انصافاً جای تقدیر و سپاس دارد.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه ای در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده است و به همین جهت است که آمریکا در طول چهاردهه گذشته، به ویژه در سالیان اخیر راهبرد شوم سپاه هراسی را جزو راهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است.

وی بیان کرد: واکنش سریع سپاه برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن، نقش سپاه در رشد تفکر مقاومت و حمایت از نیروهای مقاومت و آرامش بخشی سپاه در عرصه امنیت داخلی و خارجی باعث تلاش دشمن در سپاه هراسی شده است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: حضور ده‌ها هزار پایگاه بسیج اقشار و اصناف و در مساجد و محلات و روستاها، از سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی ساخته است.

کد خبر 6082619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha