۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۰

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین:

دغدغه مندان مسائل فرهنگی نباید نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشند

دغدغه مندان مسائل فرهنگی نباید نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشند

قزوین- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: دغدغه مندان مسائل فرهنگی، مبانی اسلامی و دستورات الهی نباید نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی احمدی در نشست با تعدادی از فعالان فضای مجازی استان قزوین اظهار کرد: فعالان فضای مجازی باید همه توان خود را در انتشار و تولید محتوای دو فریضه‌ی الهی امر به معروف و نهی از منکر در شبکه‌های اجتماعی به کار بگیرند.

وی عنوان کرد: زیست نسل جدید در فضای مجازی و رسانه است و در این خصوص دغدغه مندان مسائل فرهنگی، مبانی اسلامی و دستورات الهی نباید نسبت به این فضا بی تفاوت باشند و تخصص، توانایی و امکانات خود را در تولید محتوای فرهنگی، اسلامی و ترویج فریضتین بزرگ الهی به کار ببرند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بهترین راه حل برای تولید و انتشار محتوای اسلامی در شرایط موجود بدون در نظر گرفتن مشکلات و موانع ضمن آگاهی سازی و جلوگیری از انحطاط اخلاقی در آینده، جذب نسل جوان و انتقال پیام دین به آنهاست.

وی اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها در حال برنامه ریزی گسترده برای نابودی فرهنگ غنی مردم متدین، برهم ریزی نظم، ایجاد یأس و نا امیدی در جوانان با پخش اخبار کذب دارد و در این خصوص باید با انتشار هرگونه اخبار نادرست و مطالبه گری در فضای مجازی خارج از چهارچوب قانون که موجب تحریک جامعه می‌شود به عنوان یک منکر اجتماعی برخورد کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در پایان تاکید کرد: این ستاد در نظر دارد با همفکری و هم افزایی فعالان عرصه مجازی و رسانه مجموعه‌ای در شبکه‌های مجازی برای قشر بانوان در حوزه‌ مسائل فرزندآوری، روان شناسی، پزشکی، تربیت فرزند، شبهات دینی، حجاب و امور مربوط به بانوان به طور تخصصی با استفاده از ظرفیت‌های موجود راه اندازی نماید تا فعالان این حوزه به طور منسجم به تولید و انتشار محتوا برای جامعه هدف بپردازند.

کد خبر 6083030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha