۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

 فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

بوشهر-رییس شورای شهر بوشهرگفت: با احداث فاز ۲ پارک مروارید و پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا ۴.۵ هکتار به فضای تفریحی و سبز نوار ساحلی افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha