۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

بهبودی مطرح کرد؛

تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی قرآنی با سرعت بیشتر

تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی قرآنی با سرعت بیشتر

بهبودی گفت: تمدید پروانه های فعالیت تشکل های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صدور مجوز به موسسات قرآنی با تسریع بیشتری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ گردیده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت نمایند.

وی ادامه داد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تأخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است.

شایان ذکر است در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آنها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌نمایند.

حسین بهبودی افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرآیند صدور مجوز به تشکل های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6098138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha