۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

فرماندار بیجار:

اهمیت افزایش جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود

اهمیت افزایش جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود

بیجار- فرماندار بیجار گفت: مساله افزایش جمعیت اهمیت بسیار زیادی دارد و این امر مهم باید به درستی در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان ظهر شنبه در بزرگداشت هفته ملی جمعیت در فرمانداری بیجار اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص جوانی جمعیت باید به قوانین وضع شده در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش جمعیت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب چندی مرتبه به حفظ جوانی جمعیت کشور تاکید کرده و آن را جزو اولویت‌های پنجگانه کشور دانستند و همین بار مسؤولیت ما را سنگین می‌کند.

محبیان تاکید کرد: خوشبختانه ما اولین شهرستانی هستیم که در طرح نهضت ملی مسکن زمین‌ها را مشخص کرده‌ایم و این یکی از مشوق‌های طرح فرزند آوری است.

وی تاکید کرد: موضوع جوانی جمعیت مسئله بسیار مهمی بوده و همه دستگاه موظف هستند در این خصوص هر آنچه که قانون جوانی جمعیت اشاره می‌کند، به آن عمل کنند.

فرماندار بیجار در ادامه بر لزوم استفاده از توان جوانان اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده ازتوان جوانان در اداره امور کشور بسیار مهم است و باید به جوانان اعتماد کرد واز دانش و تخصص آنها بهره برد.

محبیان بر لزوم داشتن برنامه بلند مدت در این حوزه تاکید کرد و یاد آور شد: یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی افزایش جمعیت به ویژه جمعیت جوان و منبع غنی نیروی انسانی است که می‌تواند یک کشور را در مسیر تحول قرار دهد.

کد خبر 6103159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha