۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲

«مسافری از گانورا» بهترین انیمیشن جشنواره روسی شد

«مسافری از گانورا» بهترین انیمیشن جشنواره روسی شد

جایزه بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی روسیه به انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان سینمایی سوره، انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی احمد علمدار و تهیه‌کنندگی محمدحسین علمدار عنوان بهترین انیمیشن پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه را از آن خود کرد.

این اثر در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه که هر ساله در شهر کالوگا برگزار می‌شود، به نمایش درآمده بود و به تازگی جوایز آن اعلام شده است.

در جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) فیلم‌ها و تولیداتی درباره فضا و ارتباط آن با علم، هنر و فرهنگ در اکران‌های رقابتی، غیررقابتی و گذشته‌نگر به نمایش گذاشته می‌شوند و هدف آن علاوه بر ارایه فیلم‌های جدید درباره فضا و فضانوردی، ترویج همه حوزه‌های علم و هنر، مرتبط با فضا و تقویت سنت‌ گفتگوی بین‌المللی بین دانشمندان و فیلمسازان برای حل مشکلات جهانی است.

هیات داوران این جشنواره علاوه بر فیلمسازان حرفه‌ای، شامل فضانوردان و همچنین دانشمندان صنعت فضایی می‌شود.

انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی‌ست که به زمین سفر می‌کند و با کمک پسری معلول و دوستانش در تلاش است تا صلح را به سرزمین خود بازگرداند.

پخش بین‌الملل این انیمیشن برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6103412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha