۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی خبرداد؛

افتتاح بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در بیمارستان رضوی

افتتاح بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در بیمارستان رضوی

مشهد- مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری(IVF) شرق کشور با عنوان «بشری» در این بیمارستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن محور از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری(IVF) شرق کشور با عنوان «بشری» در این بیمارستان در راستای حمایت از اجرای سیاست‌های فرزند آوری و کمک به زوجین نابارور خبر داد.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی با بیان اینکه این پروژه در راستای اجرای تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در حوزه جوانی جمعیت، به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: مرکز تخصصی درمان ناباروری بیمارستان رضوی همزمان با ایام دهه کرامت و روز ملی جمعیت افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت از درمان زوج‌های نابارور ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های تولیت آستان قدس رضوی در چند سال اخیر در خصوص مقوله فرزند آوری و جوانی جمعیت در کشور و همچنین ارتقای خدمات این بیمارستان در حوزه درمان بیماران نابارور و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران در این بخش، عملیات ساخت پروژه مرکز تخصصی درمان ناباروری بیمارستان رضوی از شهریورماه ۱۴۰۱ کلید خورد.

محور یادآور شد: این پروژه در فضایی با زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع، به بیماران داخلی و خارجی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: مرکز درمان ناباروری بیمارستان رضوی دارای بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین‌شناسی، داروخانه، آزمایشگاه تخصصی و… است.

گفتنی است؛ آئین افتتاحیه مرکز تخصصی درمان ناباروری «بشری» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسؤولان کشور و آستان قدس، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت رضا (ع) و در آستانه روز ملی جمعیت در بیمارستان رضوی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6103641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      0 0
      بفکر رفاه کار مدرسه آب غذا مسکن بهداشت مریض ها باشید .
    • FR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      این مراکز وقتی ارزش داره که یک نفر اولا بتونه خرج فرزندی که بدنیا میاره رو بده دوما رایگان یا با بیمه ایرانیان باشه سوما لااقل ارزان باشه ، چهارم اقتصاد مردم اون قدر خوب باشه که مردم تمایل پیدا کنند به بارداری کسی که نون خودش و زنش رو نداره خوب بچه میخواد چکار،فقط حمایت از فرزندآوری وام دادنه ؟