۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲

با استفاده از تجهیزات به روز؛

مستند جاذبه‌های گردشگری اردبیل تولید می‌شود

مستند جاذبه‌های گردشگری اردبیل تولید می‌شود

اردبیل - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مستند جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل با استفاده از تجهیزات به روز و گروه حرفه‌ای تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رعنایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مستند جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در قالب استاندارهای بین‌المللی و با استفاده از تجهیزات به روز و گروه حرفه‌ای از ۳۲ جاذبه گردشگری استان تولید می‌شود.

وی افزود: این محتوا در قالب ۳۰ قسمت مستند ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها و ویدئوهای یک دقیقه‌ای برای پخش در رسانه‌های مجازی با استفاده از موسیقی‌ها و المان‌های محلی در حال تولید است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: گروه تولید کار خود را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند و این پروژه که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته است طی ۱۲ ماه به تولید محتوای چهار فصل از زیبایی‌های بهار تا جاذبه‌های زمستانی سراسر استان خواهد پرداخت.

رعنایی با اشاره به ثبت برخی از جاذبه‌های کشاورزی و صنعتی استان در کنار جاذبه‌های گردشگری در این مستند، خاطرنشان کرد: تولید و پخش محتوای مناسب نقش اصلی را در معرفی جاذبه‌های گردشگری دارد و تلاش می‌کنیم محتوای ویدئویی تولید شده در این پروژه را در شبکه‌ها و رسانه‌های بین‌المللی به ویژه در کشورهای هدف پخش کنیم.

کد خبر 6105258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha