۲۲ اسفند ۱۳۸۹، ۲۱:۰۸

بانک گردشگری اهرمی در خدمت توسعه گردشگری است

بانک گردشگری اهرمی در خدمت توسعه گردشگری است

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل بانک گردشگری، بانک گردشگری را اهرمی در خدمت توسعه گردشگری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، منوچهر زمانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری در گفتگو با خبرنگاران افزود: هرچند تمام خدمات این بانک متوجه بخش گردشگری نیست، اما امیدواریم با استفاده از مدیران مجرب و فعالان عرصه گردشگری در راس هرم مدیریتی و برنامه ریزی بانک، موجب رونق گرفتن فعالیت های این حوزه شویم.

وی اضافه کرد: این بانک درصدد است تا خدمات خود را ارتقا و جایگاه مناسبی در سیستم بانکی کشور ایجاد کند و تمامی ظرفیت های ممکن برای رسیدن به حداکثر ثمربخشی و سودآوری توسط این بانک به کار گرفته می شود.

به گفته زمانی، این بانک علاوه بر حضور فعال و به موقع و تعیین کننده در عرصه اقتصاد گردشگری، با به کارگیری همه معیارهای برتر یک بانک در تمامی زمینه های سودآور اقتصادی فعالیت خواهد کرد و البته نگاه ویژه ای به مبحث گردشگری خواهد داشت.

مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به انتخاب شهر تبریز برای افتتاح اولین شعبه این بانک پس از تهران گفت: شهر تبریز و زیرساختهای در حال گسترش آن، زمینه مساعدی را برای فعالیت های تخصصی به ویژه در حوزه گردشگری فراهم آورده و ما از این فرصت برای توسعه خدمات بهره خواهیم برد و این بانک می تواند بخشی از توجه خود را به صنعت گردشگری معطوف کرده و تسهیلات خوبی برای فعالان این عرصه ارایه کند.

به گفته وی، این بانک با تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف اقتصادی از طریق انجام کلیه عملیات مجاز بانکی اقدام می کند. 

کد خبر 1273645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha