موبایل جدید سامسونگ با قابلیت استفاده همزمان از دوربین جلو و پشت

موبایل جدید سامسونگ با قابلیت استفاده همزمان از دوربین جلو و پشت

مشخصات موبایل سامسونگ گلکسی اف ۵۵ قبل از رونمایی آن در ۱۷ می در یکی از خرده فروشی های آنلاین هند فاش شده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این دستگاه قابلیتی دارد که به وسیله آن همزمان می توان با دوربین پشتی و جلویی کار کرد.

اخیرا خرده فروشی آنلاین فلیپ کارت یک میکروسایت مخصوص این موبایل کره ای را در خود جای داده است. طبق اطلاعات صفحه وب، این دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپ دراگون۷Gen۱Soc است. این پردازشگر با ۸یا ۱۲ گیگابایتRAM عرضه خواهد شد.

علاوه بر آن دستگاه از گسترش مجازی RAM با ظرفیت های ۸ و ۱۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. علاوه بر آن خریداران می توانند حافظه ذخیره را با کمک یک کارت میکرو اس دی افزایش دهند.

سامسونگ نمایشگر ۱۲۰ هرتز سوپر AMOLED را که روی گلکسی اف ۵۵ به کار می رود، نمایش داده است. همچنین روی نمایشگر دستگاه یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر پشت موبایل تنظیمات سه تایی دوربین شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و حسگر۲ مگاپیکسلی وجود دارد. کاربر با استفاده از قابلیت رکورد دوگانه می تواند همزمان از دوربین جلویی و پشتی استفاده کند.

دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه شارژ سریع ۴۵ واتی، نصب اسکنر اثر انگشت در نمایشگر، ویژگی های Knox Security و Voice Focus و همچنین ضمانت برای ارائه ۴ به روزرسانی سیستم عامل اندروید هستند.

کد خبر 6106150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha