۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰

دعوت از همه مدعیان؛

زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

فدراسیون کاراته از همه مدعیان حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد تا دوم خردادماه در مرحله سوم رقابت های انتخابی به روی تاتامی پهن شده در سالن شهید کبکانیان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته در حالی دوم خردادماه برگزار می‌شود که برخلاف دو مرحله قبلی ملی پوشان و عنوان داران با تجربه تیم ملی حضور نداشتند. ولی برای این دوره سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته نام همه مدعیان را در لیست دعوت شدگان به مسابقات انتخابی قرار داده و تقریباً هیچ اسمی جا نیفتاده است.

البته به نظر می‌رسد سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی که مدتی قبل به دلیل آسیب دیدگی عمل جراحی داشته اند، در این دوره هم غیبت خواهند داشت. ولی سایر نفرات باید برای حضور در اردوی تیم ملی به مصاف رقبای داخلی خود بروند. طبق نظر کادر فنی تیم ملی و با اعلام فدراسیون تکواندو در این مرحله کاراته کاها در جدول دو حذفی و با دو کیلو ارفاق وزن به رقابت خواهند پرداخت. ضمن اینکه در اوزان ۵۵-، ٦٠- و ٨٤- کیلوگرم ٢ نفر و در سایر اوزان ٣ نفر به اردو راه خواهند یافت. همچنین نفرات مورد نظر کادر فنی هم به اردو دعوت می وشند.

ورزشکاران حاضر در انتخابی مرحله سوم به شرح زیر هستند:

وزن ٥٥- کیلوگرم: محمدرضا غفوری ورکی از مازندران، بهنام دهقان‌زاده از تهران، امیرحسین رمضان‌زاده از مازندران، شاهرخ نجفی رستاخیز از مازندران و محمدحسین شیرصفت از فارس.

وزن ٦٠-کیلوگرم: محمدرضا اسماعیل‌خانی از همدان، شهداد پورسلیمانی از تهران، ایوب ایوبی‌نژاد از قزوین، معید محمد مقضی از اصفهان، پوریا اقدسی از البرز، علی مسکینی از کرمانشاه و محمد الهیاری از آذربایجان غربی.

وزن ٦٧- کیلوگرم: امیررضا برزویی از کرمانشاه، سورنا مرادی از خوزستان، هادی کیانی از ۴ آذربایجان‌غربی، نوید رنجبر ورندی از مازندران، امیر مهدی‌زاده از قم، عبدالله ولدی از کرمانشاه.

وزن ٧٥- کیلوگرم: مهدی شهگل از همدان، مرتضی نعمتی از قم، سامان عدالتی از البرز، حامد اکبری علایی از مازندران، بهمن عسگری از قزوین و علیرضا حیدری از مرکزی.

وزن ٨٤-کیلوگرم: علیرضا رضایتی زوج از فارس، کیوان بابان از کردستان، محمدرضا گیلان‌پور از گیلان، امیرحسین فداکار از تهران، ذبیح‌الله پورشیب از ایلام، مهدی خدابخشی از کرمانشاه و اسماعیل معتمدی از البرز.

وزن ٨٤+ کیلوگرم‌: محمود نعمتی از قم، مهدی گنج‌زاده از تهران، میلاد بهمنی از تهران، سهراب یاراحمدی از لرستان، سجاد گنج‌زاده از تهران، صالح اباذری از مرکزی، مهدی آشوری از مازندران و محسن صفرنژاد از گیلان

کد خبر 6107142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha