۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

حضور ۶۰ ناشر آموزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حضور ۶۰ ناشر آموزشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از حضور ۶۰ ناشر آموزشی در بخش آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امین آصفی، مدیر مسوول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و مدیر بخش آموزشی نمایشگاه کتاب، درباره روند مدیریت بخش آموزشی نمایشگاه گفت: پس از اعلام شروع به کار بخش آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انجمن ناشران آموزشی، اینجانب با همراهی هیات‌مدیره و کارگروه نمایشگاه، برنامه‌های مدیریتی و اجرایی را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه طی چندین جلسه با ناشران و مدیران نمایشگاه و بازدید حضوری از مصلی و محل سالن و گزارش مشکلات و نواقص به بخش‌های مختلف نمایشگاه، نقشه اولیه و خام سالن آماده شد، ادامه داد: پس از بررسی سوابق و مستندات ناشران و آنالیز اطلاعات آنان، نسبت به مشخص کردن متراژ استحقاقی و سپس تعیین محل غرفه‌ها اقداماتی صورت پذیرفت.

آصفی در ادامه افزود: ناشران آموزشی امسال نیز در طبقه فوقانی رواق شرقی جانمایی شدند و طی جلسات هماهنگی که با هیات‌مدیره، ناشران و مدیران نمایشگاه داشتیم تلاش کردیم نقشه‌ها به گونه‌ای طراحی شود که پراکندگی جمعیت در سالن‌ها و فضا برای همه ناشران مساوی و عادلانه باشد. پیش‌بینی سرای فرهنگی در سالن ناشران آموزشی نیز به روال سالیان قبل است. نشست‌های مختلف رونمایی و نقد کتاب نیز با مشارکت ناشران و نویسندگان برای این رویداد پرمخاطب فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی در پایان با ارائه آماری از بخش آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: متراژ درخواستی ناشران حدود ۷هزار متر بود که پس از جانمایی حدود ۳۵۰۰ متر تخصیص داده شد و نهایتا با ثبت نهایی ۶۰ ناشر، ۶۰ غرفه طراحی و اجرا شد. همچنین تعداد ۱۱ نشر ثبت نام ناقص و عدم حضور داشتند و ۳ ناشر انصراف داده‌اند. اعطای نمایندگی به ۹ نشر صورت گرفت و ۹ نشر در بخش های دیگر حضور یافتند و ۷ نشر از شهرستان در بخش آموزشی نمایشگاه حاضر شدند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6107290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha