۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

با هدف تامین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای؛

۳۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی خط‌کشی شد

۳۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی خط‌کشی شد

بجنورد_ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی با هدف تامین عبور و مرور جاده‌ای طی فروردین ماه امسال خط کشی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد معروف در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات خط کشی محورهای خراسان شمالی طی فروردین ماه امسال به منظور ایمن‌سازی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی طی امسال خط کشی شود، افزود: عملیات خط کشی جاده‌ها با اولویت محورهای پرتردد و پر تصادف اجرا می‌شود و با توجه به سرقت تابلو و علائم در طول محورها و کمبود تجهیزات عمودی، استفاده از خط کشی و علائم افقی جایگزین مناسبی برای هدایت مسیر وسایل نقلیه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: طی ماه گذشته ۳ هزار عدد علائم تهیه و نصب، ۵۰۰ متر گاردریل و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع علائم و خط نوشته اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: کاربران جاده‌ای از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ می‌توانند هرگونه مشکل مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان را اطلاع دهند تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 6110917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha