۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

معاون دادگستری قزوین:

بی‌توجهی به بیت‌المال قابل گذشت نیست

بی‌توجهی به بیت‌المال قابل گذشت نیست

قزوین- معاون دادگستری قزوین گفت: هرگونه کم‌توجهی یا بی‌توجهی به بیت‌المال در استان قزوین قابل گذشت نیست و باید با آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فولیان ظهر شنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: همه باید نسبت به بیت‌المال و صیانت از حقوق عمومی حساس باشیم و هرگونه کم‌توجهی یا بی‌توجهی قابل گذشت نیست و باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به تصویب قانون حدنگاری اراضی و لزوم اجرای آن اظهار کرد: قانون ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص ثبت شده و با اجرای این قانون با قولنامه‌های عادی خداحافظی خواهد شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان کرد: بخشی از پرونده‌های قضایی که به واسطه وجود این اسناد با مشکل روبرو شده بود دیگر مشکلی نخواهد داشت و مشکل افرادی زیادی با تصویب این قانون حل خواهد شد.

فولیان با بین اینکه کسانی که اسناد عادی دارند دو سال فرصت دارند که استاد رسمی بگیرند، تصریح کرد: بعد از تصویب این قانون تمامی معاملات باید با اسناد رسمی ثبت شده انجام شود.

این مسوول در پایان یادآور شد: ما در اجرای این قانون باید اراضی کشاورزی و باغی را سنددار کنیم و متراژ زمین مزروعی منعی برای اخذ سند ندارد.

کد خبر 6111027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha