۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱

به مناسبت دهه کرامت؛

۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم حرم رضوی آزاد شدند

۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم حرم رضوی آزاد شدند

بیرجند- به واسطه خوان کرامت امام رئوف (ع) ۹ نفر از زندانیان شهرستان بیرجند به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه خادمان بارگاه منور ثامن الحجج (ع) که به مناسبت دهه کرامت از ۲۳ اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی حضور دارند امروز به زندان شهرستان بیرجند رفته و با زندانیان دیدار کردند.

سفیران و خادمان حرم امام هشتم در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان بیرجند مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و فضایی با حال و هوای معنوی به وجود آمد.

خادمان حرم امن امام رضا (ع) از بندهای این ندامتگاه بازدید و در این روزها که همه آرزوی زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس را دارند با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

به واسطه خوان کرامت امام رئوف (ع) ۹ نفر از زندانیان شهرستان بیرجند به آغوش خانواده برگشتند که یکی از زندانیان در اندرزگاه زنان بیرجند پس از ۹ سال و ۸ زندانی دیگر نیز از زندان مرکزی زندان‌های استان آزاد شدند.

در بین زندانیان بسته‌های کوچک تبرک نمک و نبات توزیع شد و پرچم بارگاه ملکوتی حرم امام رضا (ع) نیز در این زندان افراشته شد و زندانیان برای تبرک و حل مشکلات خود هر یک دستی به پرچم کشیدند و آن را بوسیدند.

ایجاد شور و شوق و نشاط بین زندانیان، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و زمزمه‌های رضا رضای زندانیان و مدیحه‌سرایی خادمان از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6111162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha