۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷

رئیس اداره راهداری دلفان مطرح کرد؛

بهسازی ۶ کیلومتر راه روستایی در دلفان

بهسازی ۶ کیلومتر راه روستایی در دلفان

خرم‌آباد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان از بهسازی شش کیلومتر راه روستایی در این شهرستان طی دو ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح اله زمانی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی دوماهه سال جاری با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، شش کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، در حوزه ابنیه فنی محورهای شهرستان دلفان هشت دهانه پل پی‌کنی و دو دهانه نیز احداث شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان، بیان کرد: ریزش برداری محور فیروزآباد و محورهای روستایی با حجم عملیاتی هزار و ۴۰۰ مترمکعب، پر کردن دستک پل هزار و ۸۵۰ مترمکعب، و ۳۹ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال و ۱۸ کیلومتر علف زنی بخش دیگری از اقدامات شاخص طی دوماهه نخست ۱۴۰۳ در شهرستان دلفان است.

زمانی، تنقیه و لایروبی دو دستگاه پل در محور روستایی، پاک‌سازی حاشیه نیوجرسی به طول سه کیلومتر، جارو زنی سطح راه به طول پنج کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول چهار کیلومتر ساخت و احداث دو دستگاه آبرو را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات دوماهه در حوزه راهداری برشمرد.

وی تصریح کرد: ۲۶ کیلومتر خط‌کشی، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۳۳ عدد، نصب ۱۰ عدد بشکه ایمنی، نصب ۵۰ عدد آشکارساز گاردریل، نصب ۸۰ قطعه نیوجرسی چهارمتری، ۱۲ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه و تخریب چهار مورد از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان به عملکرد این اداره در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای مسافری ۱۵ مورد و کنترل دروازه‌ای باری ۱۵ مورد پنج گشت مشترک با پلیس و پنج دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.

کد خبر 6111380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha