۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

رییس دانشگاه کردستان:

خدمت به خلق ثروت ماندگار شهید رییسی است

خدمت به خلق ثروت ماندگار شهید رییسی است

سنندج_رییس دانشگاه کردستان گفت: خدمت به خلق ثروت بزرگ و ماندگار شهید رییسی است که در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

حامد قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید رئیسی قلبش برای خدمت برای مردم می‌تپید و این وجه بارز اخلاقی ایشان بود که به مقام بالایی رسیده بودند و خدماتشان در طول حیاتشان شاهدی واقعی برای خدمتگزاری ایشان است.

وی عنوان کرد: این شهید بزرگوار همواره تشنه کار و خدمت بودند و در منطقه، در کشورهای دیگر و در استان‌های کشور در تکاپوی خدمت به سر می‌بردند و شهادت ایشان را با توجه به کارنامه کاری درخشان‌شان باید تبریک گفت.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: راه و الگوی بعضی از افراد سعادت است و شهید رئیسی قبل از اتمام خدمت خود و با پایان حیاتشان در دنیای مادی گامی ابدی برداشت و با بی‌توجهی به حرف‌های پشت سرشان فقط خدمت دائمی و ماندگار با مردم را انجام می‌داد.

قادرزاده اظهار کرد: نام شهید رئیسی در تاریخ درخشان و ماندگار خواهد بود و هر روز نام و یادشان در خاطره‌ها بزرگ‌تر خواهد شد.

وی گفت: خدمت ایشان به خلق، ثروت بزرگی برای وی بود که ثابت کرد در جاییکه جان در خطر باشد هم باز متوقف نمی‌شوند و به راه خود که خدمت به مردم است ثابت قدم هستند.

رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: ثروت بزرگ شهید رئیسی اتمام کارها و پروژه‌های ناتمام بود که با دلسوزی آن را به سرانجام می‌رساند.

قادرزاده گفت: حرمت نگه داشتن و خدمت به خلق نیز دیگر ثروت ماندگار ایشان بود که آرامش آفرین برای مردم شد و راه‌شان که خدمت به خلق بود ادامه دارد.

وی افزود: سرمایه و ارزش همگانی ملت هم خدمات جاودانه شهید رئیسی بود که تا ابد ماندگار است.

کد خبر 6114503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha