۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

فرماندار تنگستان:

آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند

آیت‌الله رئیسی همواره  دغدغه خدمت به مردم را داشتند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان با صدوری پیامی اظهار داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) و خادم ملت شریف ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمت صادقانه، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش نمودند و لحظه‌ای آرام نداشتند.

فرماندار تنگستان افزود: سانحه دلخراش و شهادت خادم الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جان سوزی بر قلوب مؤمنین وارد کرد.

وی گفت: آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. که یاد، خاطر، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: بی‌شک درخت تنومند ایران اسلامی در چند دهه اخیر شاهد طوفان‌های زیادی بوده است، اما همواره پس از فراز و نشیب‌ها پابرجا مانده است و اکنون با هدایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند هیچ خللی در مسیر جمهوری اسلامی به وجود نخواهد آمد، با تمام‌توان رهرو راه این شهیدان والا مقام هستیم و در خدمت به مردم کوشا خواهیم بود، چون که روش منش این شهید عزیز و سعید نیز جز این نبود.

وی یادآور شد: اینجانب ضمن ابراز تأسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس‌جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان ازدست‌رفته را مسئلت می‌نمایم.

لطفی تصریح کرد: امیدوارم روح مطهر سید محرومان باروح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور گردد.

کد خبر 6114631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha