۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛

محکومیت واحد صنفی در کرمانشاه برای تقلب ۲۰۰۰ کیلوگرمی بادام زمینی

محکومیت واحد صنفی در کرمانشاه برای تقلب ۲۰۰۰ کیلوگرمی بادام زمینی

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از رسیدگی به پرونده یک واحد صنفی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این واحد صنفی به‌دلیل تقلب در فروش ۲ هزار کیلوگرم بادام زمینی محکوم شد.

قهرمان شاهی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب بادام زمینی به میزان ۲ هزار کیلوگرم و به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متصدی واحد صنفی را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

شاهی در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان بهداشت محیط کرمانشاه تخلف را کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند تا پس از بررسی، نتایج به اطلاع آنها برسد.

کد خبر 6114796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احسان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      11 1
      شما خبر گزاری هستید گویا . خبر نصفه نیمه به چه دردی میخوره اکثر خبر های این سبکی شما اصلا علت و ماهیت جرم مشخص نکرده خبری که اگاهی منتشر نکنه به چه دردی میخوره یعنی چی دوتن بادام زمینی تقلب چرا علت و نوعشو ننوشتید ... خیلی آماتوره
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      4 0
      لطفا خبرهای ناقص انتشار نکنید،آیا این واحد صنفی بادام زمینی های غیر بهداشتی به مردم فروخته یا خطائی دیگر کرده ،اگر هر ایرادی را که داشته برای روشن شدن مردم در خرید ،می نوشتید خیلی خوب بود ،،،
    • امیر ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      2 1
      باید خودمان حدث بزنییم
    • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      1 0
      بنظرم باید پیدا کنیم جرم را