۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱

در مراسم تشییع شهدای خدمت صورت گرفت؛

مراجعه ۱۶۶۷ نفر به مراکز امدادی هلال‌احمر

مراجعه ۱۶۶۷ نفر به مراکز امدادی هلال‌احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر از مراجعه ۱۶۶۷ نفر به مراکز و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در سه استان آذربایجان شرقی، قم و تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور پیرحسین کولیوند در ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری این جمعیت، جلسه هماهنگی پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت با استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، تهران، سمنان و سازمان امداد و نجات برگزار شد.

پیرحسین کولیوند در جلسه این ستاد با قدردانی از فرماندهی عملیات پوشش امدادی مراسم در استان‌های تهران، قم، خراسان جنوبی و خراسان رضوی گفت: از روز گذشته تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز، ۱۶۶۷ نفر به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر در سه استان تهران، قم و آذربایجان شرقی مراجعه و از خدمات درمان در محل و خدمات سلامت محور این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدای خدمت، بسیار باشکوه و مورد استقبال بالای مردم بود، تاکید کرد: خدمات‌رسانی هلال‌احمر به مردم و عزاداران در این مراسم از چیدمان و جانمایی نیروها، خودروها تا ارائه خدمات امدادی، بی‌نظیر بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: مسیرهای مواصلاتی در استان سمنان رصد شود که با توجه به تردد عزاداران، پایگاه‌های امدادی در این استان و در تمام کشور، آماده خدمت به مردم باشند.

کولیوند با تاکید بر اینکه مردم در این مراسمات از هلال‌احمر برای ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی و مدیریت جهادی در سانحه بالگرد رئیس جمهوری قدردانی کردند، ابراز امیدواری کرد که هلال‌احمر همیشه بتواند در راه خدمت به مردم سربلند باشد.

کد خبر 6116065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha