۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شاخص‌های حاکم بر فتح خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود

شاخص‌های حاکم بر فتح خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود

سنندج_ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: از فتح خرمشهر باید برای فتح خرمشهرهای دیگر الگوسازی کرد و شاخص‌های حاکم بر فتح خرمشهر برای نسل جدید و پرسشگر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طاها توکلی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم مردمی گرامیداشت شهید رئیسی و همراهانش در مسجد جامع حاج فیض‌الله نایسر سنندج با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی با اقدامات شایسته توقعات عمومی را بالا برد و وظایف را برای مسؤولان آینده سنگین‌تر کرد.

وی با بیان اینکه مدال پرافتخار شهادت را کسب کردند، افزود: آیت‌الله رئیسی برای رفع محرومیت و رسیدگی به مستضعفان در کردستان مرتباً پیگیر بودند و نسبت به هدف خود کوتاه نیامد و برای خدمت به مردم نهایت تلاشش را می‌کرد.

وی یادآور شد: ما برای خدمت با عزت و اقتدار به دنیا آمده‌ایم و می‌طلبد اتحاد و یکپارچگی ملی برای تحقق اهداف بزرگ را در نیروهای دغدغه انقلابی ایجاد کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در قانون اساسی تا سایه پر فروغ رهبر وجود دارد به بن‌بست نخواهیم رسید و در انتخابات ریاست جمهوری باید دغدغه جمهور در تراز آیت‌الله رئیسی باشد و با شاخص‌هایی رئیس جمهور آینده را برگزینیم که آینده بهتری را برای کشور رقم بزند.

وی همچنین به فتح خرمشهر پرداخت و یادآور شد: اولین نماد در فتح خرمشهر نماد مقاومت مردمی بود پگو مردم ما در برابر استکبار ایستادند.

توکلی اضافه کرد: از فتح خرمشهر باید برای فتح خرمشهرهای دیگر الگوسازی کرد و شاخص‌های حاکم بر فتح خرمشهر برای نسل جدید و پرسشگر تبیین شود.

کد خبر 6116823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha