شلیک موشک «فلق» به پایگاه ارتش اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی

شلیک موشک «فلق» به پایگاه ارتش اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی یک مقر صهیونیستی دیگر را هدف قرار داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی گردان السهل وابسته به تیپ ۷۶۹ رژیم صهیونیستی در پایگاه بیت هلل را با موشک فلق هدف قرار داده و مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

ساعاتی پیش نیز، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقر لشکر ۹۱ اشغالگران و محل استقرار نظامیان این رژیم در منطقه اشغالی «ایلییت» در شمال فلسطین اشغالی را با چندین پهپاد مورد اصابت دقیق قرار داد.

برپایه این گزارش، در این حمله تلفات و خسارت‌هایی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده و خسارت‌های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد نموده است.

کد خبر 6117907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید . علی همدانی ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      علوم الهی در نزد مسلمانان است اگر بدانید . و در هیچ جای دنیا اتحاد مسلمانان بدونه خواست الهی نیست . علوم قرآن کریم در اول دستور الله اتحاد مسلمانان و چنگ زدن به ریسمان الهی است . ولا تفرقوا . یا الله یالله یالرحمن و یا رحیم یا مقلب الغلوب سبت قلوبنا الا دینک وکفنا یا قاضی الحاجات و زا کافر المحمات ...