۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹

دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن کریم از سوی نهضت جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسات خانگی قرآن را می‌توان یک دورهمی قرآنی دانست؛ اما یکی از مواردی که آثار این دورهمی را ماندگار کرده و عمق می‌بخشد، آشنایی با تکنیک‌های ارتباط‌گیری است، بر همین اساس دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود.

جلسه خانگی قرآن کریم باید در نهایت جذابیت برگزار شود به همین جهت لازم است راهکارهای کلاس‌داری را خوب آموزش دید. فردی که می‌خواهد سنت حسنه برگزاری جلسه خانگی قرآن را انجام دهد، بهتر است اطلاعاتی از تاریخچه، چیستی و چرایی این جلسات و روش‌های برگزاری آن داشته باشد تا جلسه‌ای تشکیل دهد که با منطقه و مخاطبش سازگاری بهتری داشته باشد.

با رویکرد تبلیغ و ترویج سنت حسنه تشکیل جلسه خانگی قرآن کریم و به منظور اموزش و ارتقای سطح کیفی مربیان و مستعدین برگزار می‌شود.

این دوره در سطح یک با چهار سرفصل اصلی برگزار خواهد شد. احکام قرآن که به بررسی احکام و ادابی می‌پردازد که یک فرد مسلمان باید در مواجهه با قرآن رعایت نماید.

آشنایی با جلسات خانگی قرآن کریم که به معرفی جلسه خانگی و سابقه برگزاری این سنت از صدر اسلام تا معاصر پرداخته و علاوه به آن مدل‌ها و روش‌های مرسوم و خلاقانه در برگزاری و اصول برگزاری یک جلسه خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهد در کنار مطالب فوق دو سرفصل مهارتی هم به متقاضیان ارائه می‌شود تا مربیان محترم در ارتباط با مخاطب و برگزاری هر چه بهتر این رویداد ائینی و ملی بهتر عمل نمایند مهارت کلاس داری که مهارتهای لازم برای مربی جلسه خانگی در کلاس داری را آموزش داده و مهارت ارتباط مؤثر که شیوه‌ها و اصول ارتباطی در این جلسات را ارتقا می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره بر روی عبارت «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» کلیک یا به نشانی www.taharoshd.com مراجعه کنند. به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موارد فوق، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن برگزار می‌شود

کد خبر 6120161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha