۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴

پنجره مهر؛

واکنش مردم کرج به هتک حرمت مراسم روز عاشورا

واکنش مردم کرج  به هتک حرمت مراسم روز عاشورا

کرج - در این ویدیو واکنش مردم کرج به هتک حرمت مراسم روز عاشورا را مشاهده می کنید.

کد خبر 6169997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      بله ما مسلمانیم این رایکی درگوش نافهم وجرم گرفته دشمنان فرو کند تا بفهمند دین وفرهنگ ایرانی خط قرمز اوست
    • ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      ببینید همین یه ذره اعتقاد جوانها را می توانیدبا این برخوردتان ازشان بگیرید
      • ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        چه اعتقادی عزیزم؟اینا اگه اعتقاد داشتن به سنت و رسم و فرهنگه این مراسم هم احترام میزاشتن.الان توی یه مراسم عادی عزاداری خانواده ها اگه یه نفر با لباس قرمز و ادامس و شورت بیاد بشینه توی مجلس،به نطرت کار درستیه؟صاحب مجلس خوشش میاد؟اگه چیزی هم بهش نگه مطمئن باش دیگه باهاش رفت و آمد نمیکنه
      • یا زهرا ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        این جوانها اگر اعتقاد به امام حسین ع داشتند ، حداقل توی روزی که اباعبدالله شهید شد ، با بی حجابی شون حرمت عزای امام حسین ع رو نمی‌شکستن و انقدر خون به جگر حضرت زهرا س و حضرت زینب س و امام حسین ع و حضرت رقیه ع نمی‌کردن . اعتقاد واقعی به امام حسین یعنی ،الگو قرار دادن رفتارای امام حسین ، حضرت زهرا
      • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        کدوم برخورد؟کدوم اعتقاد؟اینی که اینجوری میادعزا داری اصلا عاشوراوامام حسین نمیشناسه...خودمونوگول نزنیم.توطئه اس برا بیابروکردن عزای امام حسین
      • فقط خدا جون IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        کدوم اعتقاد ،خودنمایی و بی حیایی از کی تا حالا شده اعتقاد اگر اینا اعتقاد داشتن که راه خانم حضرت زینب و حضرت رقیه رو میرفتن که دغدغه شون حیا و عفتشون بود
      • مصطفی جعفری IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        واقعا متاسفم برای کسانی که همچین عقیده ای دارند
      • سمانه ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        چه اعتقادی!!!!!؟ مسخرشو در آوردید دیگه ما عزادار این مدلی نمیخواهیم
      • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        این طور عزاداری و سوگواری من درآوردی نتیجه اغماض و مسامحه است اگر جلوی این کارها گرفته نشود حتما آن ها بدتر می کنند باید این افرادیکه به عزاداری ها با استهزا و تمسخر نگاه می کنند و با شلوارک و بلوزهای رنگی به عزاداری ها می آیند برخورد بشه و به آن ها فهمانده شود عزاداری امام حسین علیه السلام عزاداری
      • مصی ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        اتفاقا نباید اعتراض میکردید شما چیکاره انسانهای دیگه هستید هرکسی هرجوری بخاد میتونه عزاداری کنه به کسی ربطی نداره
      • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        باید جلوی اینها را گرفت تا مردم مسلمان و جوانان بی تجربه فکر نکنن. که اسلام واقعی یعنی این حرام هایی که اینها انجام می‌دهند است
      • علی ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
        2 3
        هر چیزی جایی داره اگه این اعتقاد هست اصلا نباشه بهتره لخت کنی زنجیر بزنی چه معنی میده درسته مردم بی دین شدن ولی دیگه بی احترامی به شعور همون مذهبی های باقی مونده هست ما هم معصوم نیستیم ولی امام حسین ع برای خیلی‌ها عشق واقعی هست این بی احترامی اصلأ قابل پذیرش نیست اگه همین دخترها به جای مشروب چایی خو
    • زینب ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      الحمدلله ...مردم جلو هرگونه فساد رو میگیرن ..باطل رو نابود میکنن ....لبیک یا حسین...با افتخار چادری ام...باحجاب اسلامی که امرخداوند متعال هست
      • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        43 20
        🙏🙏🙏😔🖤
    • شور حسینی ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      امام حسین برای احیای دین شهید شد وبا خدا معامله کرد حالا یک مشت بی حجاب نه حرمت دین ونه حرمت شهدا را نگه میدارند اینا را باید اعدام کرد تا درس عبرت بشوند
      • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        حجاب اختیاری بزرگوار ومن شخصا هم برای محجبه ها ارزش قائل هستم هم برای بی حجابها سعی کنیم کنار هم با صلح وارامش زندگی کنیم نه با نفرت واذیت وآزار نگاههمون رو عوض کنیم
      • مهری ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        آره ما از مسلمانی و اسلام فقط خون ریختن رو دیدیم مگر نه اینکه هیچ اجباری در دین نیست پس چرا هر کی با شما مخالف میخواین بکشید.
      • ن IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        32 43
        جدی!
      • معصومه فیضی ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        67 40
        براچی اعدام مگه اینایی که چادر می پوشن باید اعدام بشن
      • یک ایرانی ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        53 63
        امام حسین در راه حکومت کشته شد اگه سواد داری برو تاریخ رو بخون تا بفهمی
      • علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        61 37
        چطور خودتون را شیعه امام حسین میدونین و به راحتی حرف از اعدام و گرفتن جان چند دختر بچه که به هر حال عزادار امام بودند میزنین ،به اندازه همین یک کامنت شما فردا باید جوابگوی خدای عالمیان باشی.
      • علی ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        امام حسین بخاطر دفاع از حجاب شهید نشد بخاطر ظلم حاکمان فاسد شهید شد
      • بابای دختر آسمونی ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        در دین هیچ اجباری نیست
      • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        اونی هم که بدون روسری امده عزاداری کرده حتما به امام حسین اعتقاد داشته پس به اعتقاد دیگران توهین نکنید
      • ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        اینها به امام حسین و نهضتش اعتقادی ندارند اینها همان هنجارشکنان عاشورای ۸۸ هستند که برای خودنمایی این کارها را می کنند
      • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        96 31
        جناب شما که میگی در دین اجبار نیست مگه دین یا مسلمانهای واقعی شما رو مجبور کردند که در مراسم عزادرای بیایید و مردم و جوان‌ها را با رفتارهای شیطان پرستی ، به انحراف و اشتباه بندازید مجبور نیستید امام حسین هم راضی نیست باطل ها و دین نماها اسلام را به انحراف بکشند
      • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        اونی که بدون روسری اومده عزاداری کرده اگه به امام حسین ذره ای اعتقاد داشت احترام حسین و خواهرش زینب و دین اسلامشون را برای حجاب رعایت می‌کرد فردا هم بجای آب مشروب میارن و میگن ما اعتقاد به حسین داریم پس عوام فریبی نکن
      • آیلا ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        26 28
        امام حسین اگه زنده بود چیکار میکرد اعدام می کرد دردین اسلام در قرآن هیچ مجازانگفته هیچ مجازاتی به بی حجابی نگفته جزای قتل وقصاص که حتی چشم در مقابل چشم گوش در مقابل گوش دزدی قطع دست قطع دست غیبت عین گوشت برادرت را میخوری زنا تنبیه با شلاق حجاب فقط دستور به زنان و دختران پیامبر و زنان مومن بوده
      • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        57 23
        پس بیجا میکنه کسی که نمیخاد مومن باشه در هیئت مؤمنان و مسلمانان با مردان قاطی شده و کار باطلی را انجام میده که در آیین دینی مسلمان تا امروز نبوده که این اهانت به صاحب این عزاداری هست
      • فاطمه IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
        4 0
        تذکر داده بشه اونام جوان هستن و خام نمیشه که برای هرچیزی اعدام راه انداخت بالاخره اونام ی اعتقادی دارن که اومدن پای امام حسین ولی راهشون اشتباه باید اونهارو اگاه کرد
    • 09351748787 ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      سلام هر چیزی وقتی رنگ و بوی ریاکاری و تزویر بخود بگیره زشت وناپسنده دخترانی که در این مجالس بودند نه اعتقادی به امام حسین و هاشورا و دین دارند و نه فرهنگ و هویت ملی و شخصیتی پس با این هنجارشکنی ها باید مقابله قانونی کرد والله مگر کسی به انها گفته چرا به مجالس عزاداری نمایید یا چرا بی حجاب میگردی.
    • رضا رضافر ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      به جای اینکه زور بگید فرهنگ سازی کنید مردم عقده ای شدن بی خیال باشید خودش درست میشه یه خارجی به شما بی حجاب تو کشورهای دیگه سمت مراسم سوگواری میره کاملآ خودش رعایت میکنه این موضوع اثبات شده ست
      • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        53 16
        مردم بیخیال نشدند کافرهای مزدور و بی بندوبارها به این شکل با اسلام امام حسین و خواهرش زینب می‌جنگند! بوسیله عزاداری به بهانه ی حسین ع بر علیه دین حسین با ترفندِ انحراف از دین اسلام حسینی
      • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        42 10
        فرهنگ سازی به مدل شما ک بیخیالی و رها کردن و سکوت هست دهه هاست شکست خورده ! امروز با فریاد و مبارزه و مقابله باید فرهنگ سازی کرد قرار نیست عده ای را ک با برنامه ریزی و برای انحراف دین و اسلام به جنگ با امام حسین آمدند را مماشات کنند تا تمام جوانان راه نادرست را از اینها الگو بگیرند تا‌دین نابودشود
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      چراهیات عزاداری به خانم بی حجاب تذکرجداشدن ازهیات رانداده مگرابن افرادرهبربیحجابان هستند؟
      • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        18 9
        این دخترها از خود همین هئیتی هستن که انجام دستورات دین و پیروی از امام حسین را فقط در سینه زدن یاد گرفتند
    • ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      محرم فقط برای شماست برای عزادارانی که بی حجاب بودن نیست شاید عمل انها فقط 1درصد امدن به دین باشد که انهم شماازبین بردین
    • vless://e1a928be-e289-4aef-b92e-4106fabdf42f@104.3 IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      خانمها هم اهل بیت را خاص میدانند..اینها از بدنه جامعه هستن...حیا از مرد است..پس کسی که فیلم گرفته ومردی که نگاه میکند چشم او را عذاب دهید
      • ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        47 9
        اگه یکی از بدنه جامعه دزدی کنه هیچی بهش نمیگید ؟ چون از بدنه جامعه است؟! بماند که دشمن میاد از همین بدنه جامعه سوءاستفاده می کنه برای اهداف پلید خودش. غیرمسلمانها و غیرایرانی ها همگی حرمت مراسم مذهبی رو نگه میدارند . فهمش چیز سختی نیست.
      • ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        امام حسین علیه السلام برای حاکمیت ارزشها شهید شد که یکی از آنها حفظ حجاب است
      • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        42 9
        جواب خودتان را دادید پس امام حسین و دین اسلام که دستور پوشش حجاب کامل می‌دهد تا وقتی فیلمی گرفتید چیزی جز پوشش دیده نشود. کی گفته که دختر ولنگار باید قاطی مردها زنجیر بزند و مردها باید همه چشمشان را ببندند ؟؟
    • MD NL ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      نظر من .اگر امام حسین و روز عاشورا برای همه مردم آزاده و اسلام‌دین برابری و ارادگی باشه .ادای دین و احترام به هر نحو و آیین قابل قبول هست .مگر اینکه با چهار چوب و قضاوت خودمان به‌ مسئله بنگریم .
      • ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        66 23
        خلاف نظر خود امام حرکت کردند ! امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد ، نگران حجاب بانوان بود ! بی حجابی بر عکس و برخلاف نظر و قیام امامه
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      از این دختران بی حجاب مگه فقط چند نفر بودند متاسفانه هر جا که چشم کار میکنه این دختران و زنان بی حجاب که باعث آزار مردم میشند دیده میشند که متاسفانه باعث نابودی خیلی از خانواده های سست بنیان میشند
      • سارا ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        54 54
        اون خانواده ای که شما میگید سر حجاب میپاشه هر چه زودتر بپاشه بهتره
      • ناشناس ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        16 10
        ولنگار و کافرها به بهانه ی دینداری حرام هایی انجام میدن که مردم مسلمان فکر میکنن وقتی جلوی این حرامها گرفته نمیشود پس رفتار اینها از نظر دین و امامان درست هست و همه همین طور می‌شوند و جامعه و دین نابود می‌شود
    • مهم نیست ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      من فقط یه سوال دارم با کمال احترام ، مگر نه این که صدای زن مسلمان نباید جلوی نا محرم شنیده بشه ، پس این همه شعار و بلندی صدا تو جایی که مردای نامحرم هست چه معنی داره ؟
      • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        76 29
        وقتی دسته جمعی شعار میدن مشکلی نداره مسئله حجاب با فریاد زدن برای محکوم کردن ظلم فرق میکنه واقعا متوجه نیستی یا خودتو به اون راه زدی همین مونده زنا بیان واسه جلب توجه وعقده تو دلشون توخیابون عزاداری کنن برن تو مجلسه زنونه عزاداری کنن
      • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        78 28
        وقتی اطلاعی ندارید دایه مهربان تر از مادر نباشید . مگر زینب علیه السلام خطابه نخواند .اون صدای خوانندگی زن و تگ خوانی زن هست که حرام است و عقوبت جهنم دارد
      • ز ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        69 16
        این جاها اشکال نداره صدای زن بلند بشه برا حجاب حضرت زینب هم خطبه خواند درکاخ یزید روز عاشورا حرمت داره اینجا باید صدای زن ومرد بلند بشه نباید خاموش ماند
      • ناشناس ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        63 19
        فکر نکنم شعار دادن ایرادی داشته باشه، اون ترانه و مداحی ک نامحرم نباید بشنوه
      • یک زن با شرافت ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        71 26
        صدای زنی که آهنگ میخواند حرام است والا زنی که از حجابش دفاع می‌کنه یک زن با شرافت است مثل سخنرانی حضرت زینب که بسیار کوبنده وبجابود
      • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        61 14
        حضرت زهرا وقت اضطرار به درب تک تک خانه ها مراجعه کردند و در مسجد با صدای بلند خطبه خواندند مگر ایشون الگوی زن مسلمان نیستند
      • شبنم pj ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        36 4
        بله گفته صدای زن نا محرم نشنوه زن به تنهای صحبت کنه و صداشو نازک گنه راگفته نه صدای زنی که شعار میده و شناخته نمیشه
      • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        89 46
        حکم شرعی برای هم خوانی زن هاوجود دارد که اشکال ندارد چون معلوم نمیشه صدای کدومشونه
      • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        32 2
        حرف شما درسته دوست عزیز . ولی یک زن نباید با طنازی و ناز و عشوه در مقابل مرد نامحرم حرف بزنه . آیا شما ناز و عشوه ای در صدای این زنان میبینید ؟ اگر اینطور که شما میگید باشه پس حضرت زینب نباید در روز عاشورا در مجلس یزید معلون و در مقابل قاتلین برادرش که همه نامحرم بودند اصلا حرف میزد .
      • برای منم مهم نیست ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        41 7
        صدا به صورت تکی اشکال داره هم خوانی موردی نداره
      • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        38 7
        صدای دسته جمعی بانوان که اشکالی نداره
      • مهدی تقوی ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        13 3
        اخوی مسئله سشرعی. بلد نیستی برو یاد586 بگیر
      • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        29 12
        زمانی حرام هست که تشخیص بدهیم صدایی که میاد صدای زن مشخصی هست
      • یاسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        22 1
        صدایی که ناز باشه دختر طنازی و ... داشته باشه، نه این صدا که دسته جمعی و عادی شعار میدن
      • ناشناس ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        12 2
        حضرت زینب هم سخنرانی میکرد با صدای بلند صدای خانمها باصوت نبود که
      • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        یه جاهایی باید زن برای حفظ دین ورسوا کردن مفسدین فریاد بزند ، مانند حضرت زینب سلام الله علیها
      • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        14 4
        اگه زنی آرایش کرده یا نکرده میکروفون دست گرفته یا نگرفته صدایش را با ناز و اَدا بصورت ترانه خواندن در بین مردان بلند کنه تا همه از صداش حَظی ببرند نه اینکه صدها زن با هم شعار بدن که مشخص نیست صدای کی هست و کسی با این صداها حظی نمی‌برد
      • ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        14 4
        هیچ جا تو هیچ دینی ننوشته صدای زن نباید شنیده بشه، اینها همش دروغ و بدعته
    • برنج درستکار ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      دمتون گرررررم شیر زنان وطنم ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
    • هستی ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      ایران کشوری با مردم با افکار مو عقاید متفاوت باید کنار هم زیستن را یاد بگیریم
      • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        44 11
        با این حرف غلط شماها پس فردا زناکار هم محترم میشه . مجلس امام حسین علیه السلام ، جای گناهکار هست اما جای گناه نیست !!!
      • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        16 10
        بااحترام ..باهم زیستندرچهارچوب قانون...این چه باهم زیستنیه که مقررات حالیشون نباشه
      • ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        20 5
        پس شما بهتر از خدا وپیغمبر صلاح جامعه را میدونید امر به معروف هم کشک
    • محمد ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      57 71
      الان یعنی چی اینا که دارن عزاداری میکنن
      • ناشناس ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        11 5
        امام حسین را برای اصرار بر انجام همین مدل عزاداریها کشتند حالا نسل همون کافرها برای احیای دین شیطان بوسیله عزاداری حسین میخان دوباره همه رو منحرف کنند و همان اشتباهات رو اسلام معرفی کنند اون هم با ترفند عزاداری برای امام حسین
    • ناشناس ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      چرا این بی حجابی رو جمع نمی کنید به هر شکل ممکن که باعث جربحه دار شدن احساسات مردان و زنان نجیب نشود
      • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        19 29
        زن نجیب توی خیابان فریاد میزنه
      • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        9 5
        چطوری جمعشون کنن؟ شما پیشنهاد بدید، چه زندانی با چه مسافتی؟ تا چه مدتی؟ جمعشون کنیدم شد حرف
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      واقعا از این برخورد متاسفم. باید به خاطر جذب بسیاری از اقشار خوشحال باشیم نه اینکه اینطور رفتار کنیم.
      • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        55 18
        یه کم به اون مغز فندقی فشار بیار، تا بفهمی اون خانما برای چه اومده بودن،
      • ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        58 14
        با برنامه ریزی بوده !! کدوم جذب؟!!!!؟؟؟؟
      • راز ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        52 10
        جذب به هر قیمتی بدرد نمیخوره. خون امام حسین ع خیلی قیمت داره خیلیییییییی
      • ناشناس ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        10 12
        بابا ول کنید خودتان را اصلاح کنید
    • بهار ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      حتما باید پیگیری بشود
    • مریم ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      56 24
      نباید این دخترهای سر لخت تو مراسم امام حسین ظاهر شدن امام حسین برا حجاب و فساد شهید شد و عزیزانش رو از دست داد اینها مدیونید و گناه تمام بی حجابی که ادامه داشته باشه در تاریخ به گردن اینهاست که بنیانگذارش بودن
    • مبینا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      اینها که بی‌حجابن تو مراسم امام حسین مدیون شهدای کربلا هستند
      • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        14 3
        کسی که به مجلس عزای محرم میاداول باید هدف از عزاداری و قیام امام ع را بفهمد بعد اگر باب دلش بود شرکت کند وگرنه اگر کسی عمدا حداقل حجاب را رعایت نکند ودر عزاشرکت کند بی حرمتی به صاحب مجلس و سایر عزیزان شر‌کت کننده در مجلس خواهد بود
    • مهدی ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      هتک حرمتی نشده چندتانوجوان که مایل به داشتن پوشش اجباری نبودن مشغول عزاداری برای سیدشهدا بودن!!!
      • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        61 18
        اونا برای عزاداری نیومدن فقط می خوان خودشونو نما بدن. اونا سفارش شهیدا که حجاب هست زیر پا گذاشتن با این کارشون به همه شهیدا بی حرمتی می کنن.
      • حسین ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        47 19
        روز تاسوعا و عاشورا برای ما خیلی مهمه برای بعضیها هیچی مهم نیست
      • قاسم ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        54 13
        نه بابا منم از فردا با شورت بیام بیرون بگم نگاه نکنید
      • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        66 17
        حرف امام حسین حرف خداست . خدا داشتن حجاب رو هم برای مردان و هم زنان واجب کرده . پس نداشتن حجاب یعنی بی حرمتی به امام حسین . داشتن حجاب واجبتر از عزاداری برای امام‌حسینه .
      • ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        31 7
        چرا نمی‌خواین بفهمین اینها برنامه ریزی شده بوده ، کسی که بخواد عزاداری کنه همون کسیه که احترام هم نگه میداره ! پذیرشش راحته و فقط کمی باید لجاجت رو کنار گذاشت!
      • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        17 4
        حجاب الزامی است اجباری نیس...عزای امام حسین حرمت داره هرکی حرمت نگه نداره جایی نداره
      • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        16 7
        تو رو خدا نگو عزاداری .بگو جلب توجه.یکی بیاد تو مراسم دور از جون خودت و عزیزانت با یه بطری شراب ،ناراحت نمیشی؟بی احترامی به صاحب عزا نیست؟
    • زمان ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      90 33
      آفرین به این مردم غیور و بصیر
    • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      آفرین به خانم های خوب و آقایان هیئتی که واکنش نشون دادید و با نوحه خواندن اعتراض خودتونو به بی حجاب های بی حیا نشون دادید
    • الهام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      51 44
      واقعا متاسفم برای دولتم
    • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      شما معلوم نیست خودتون خدا و قران و امام رو قبول دارید اصلا؟؟؟؟ اگر قبول دارید تو همون قران گفته شده انسان حق انتخاب دین دارن ۱۲۴هزار پیامبر برای دعوت اومدن اگر قرار به زور و کتک و بی احترامی بود که خدا یه شبه همه رو مسلمون میکرد دین و حجابی که با زور کتک و پلیس باشه ذره ای ارزش نداره
      • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        50 19
        حق انتخاب بله ، اما حق بی احترامی نخیر !!! پس قیمه ها رو نریز نو ماستا
      • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        15 12
        واقعا درسته
      • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        33 12
        کسی که حجاب رو قبول ندارن نباید امام حسین علیه السلام رو هم قبول داشته باشه چون یکی از دستورات اماما حجاب زن پس قرار نیست هرچی از دین که به نفعمون قبول داشته باشیم بقیه اش رو نه یه ذره تفکر بد نیست
      • فاطمه US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        12 3
        دوست عزیز بنده نه چادری هستم نه باحجاب اما عقاید مذهبی دارم..این روزا شاهد این جمله هستم که خدا خودش گفته در دین هیچ اجباری نیست بله درست گفته اما مایی که مدعی هستیم مسلمان هستیم و دینمون شیعه هست دیگ حق نداریم بگیم خدا گفته در دین اجباری نیست اگر فکر میکنید مسلمان نیستید پس مجاز هستید
      • الهی ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        16 4
        میشه بفرمایید در کجای قرآن گفته حق دارید به شهدای کربلا ریشخند بزنید. کسی به حق انتخاب آنها معترض نیست ما به نوع رفتار آنها معترض هستیم. ما معتقدیم حرمت ها باید حفظ شود. درخواست زیادی هم نیست.
      • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        7 2
        اگه حرف تو درسته پس با بیشرمی به خدا و امام حسین ع بگو چرا با زور و جنگ خاستی دین و حجاب رو به مردم زمان خودت عرضه کنی و همه رو مسلمون کنی ! در ضمن نیازی به یه شب مسلمون شدن نیست ۳۵ ساله که با بی بندو باری و بی دینها مماشات میشه
    • شهروند ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      واقعا درک نمیکنم افرادی که حجاب رو قبول ندارن و به نوعی بهش پشت کردن اما میان تو مجلس عزا کسی که باعث و بانی و مدافع حجاب هست... یا رومی رومی یا زنگی زنگی
    • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      و یه چیز دیگه که باعث ناراحتی هست اینه که مجلس عزا امام شده مجلس شو و آرایش.... فقط کافی بری تو خیابون این روزا همه جوری تیپ زدن و ارایش کردن انگار....
    • مرتضی رجبی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      65 7
      نفوذ نرم باعث دوری از حجاب شده و چنین کارهایی لازم است تا کسانی که ندانسته در دین انحراف ایجاد می کنند آگاه شوند مردم کرج آفرین امام حسین یاورتان باشد
    • ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      واقعا چه معنی داره تو کشوری که زندگی میکنی حجاب یک اصله .دوست ندارید از کشور برین بیرون .چرا دل امام زمان میشکنید🖤🖤🖤
      • منتظرمهدی ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        24 14
        اون وقت امام زمان عج توکشور دیگه اینارو نمی‌بیند انشاءالله خدا براه راست همه مونو هدایت کنه
      • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        12 2
        تو کشورای دیگه هنوز بی‌حجاب و بی دین نرفته قاطی مردهای مسلمان زنجیر بزنه که زن ایرانی داره به مسلمانهای دیگه ساختن من درآوری در دین اسلام رو به بقیه کشورها آموزش میده
    • سید مجید ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      37 11
      من نمیدانم انها با شخص یا دولت مشگل دارند .دلیل بر این نیست که به اعتقادات یک ملت توهین .کنید .امام حسین هم از این کار شما راضی نیست .حجاب و ازادگی حرف اول اما م حسین بوده وهست
    • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      39 13
      عزاداریشون به درد خودشون می خوره برای یه امر غیر واجب بی حجابی رو رواج می دن
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      19 21
      زینب بزنه توی کمرت
    • مظفری IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      99 28
      بعضیها فکر میکنند که زنهای بیحیا زیاد شدند. در صورتی که اگر اعلام کنند زنهای باحیا و فهیم یک روز به خیابانها بیایند متوجه میشن که هنوز اکثریت بانوان خوب و با حیا و فهیم و با درک بالا در این کشور هستند که خود را برای نمایش دادن و پشت ویترین گذاشتن در معرض دید قرار نمیدن.
      • ناشناس ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        6 5
        اشتباه امتیاز دادم
      • فقط خدا جون ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        احسنتم به این پیام
    • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      44 12
      حضور درهر مکان ومراسمی آداب مخصوص خودش‌رو داره حضور درمراسم عزای امام حسین (ع) هم یکی از آدابش حجاب هست
      • بنده خدا ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        احسنت برشما کاملا درسته
    • هم وطن ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      22 16
      من شخصا" خودم حجاب رو دوست دارم و فکر میکنم حتی زیبایی بیشتری دارد اما مخالف حجاب اجباری هستم. بگذارید مردم با عقیده و ایمان کاری کنند.باید مردم خودشون به این واقعیت برسند وگرنه در ظاهر حجاب و خدای نکرده در نهان دچار فساد خواهیم شد. شاید چند سالی هم برخی مردم با ناهنجاریهایی ظاهر شوند.امبه مرور حل م
    • ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 9
      یک زمانی زنان برای اینکه حجابشون حفظ بشه حتی حاضر نمیشدند از خانه بیرون بیایند...چون اعتقاد در وجود مردم بود..حالا چه اتفاقی افتاد که باید به زور حجاب بر سرها باشد... آیا در این سالهای دراز، رشد تفکر ، اعتقاد،فرهنگ سازی و...مسیر درستی رو طی کرده است؟ پس باید به این نتیجه رسید که این روشها نتیجه نداش
    • M ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      32 7
      احسنت بر شما ، سکوت کوفیان و شکستن بیعت و خیانت به اهل بیت باعث اتفاقات روز عاشورا شد ، امام حسین و یارانشون در راه خدا جنگیدند تا حق رو زنده نگه دارند ، بعد یک عده با زیر پا گذاشتن حق و دستورات الهی میان در روز عاشورا و در عزاداری حسینی که بقیه رو به انحراف بکشونن ، خودنمایی و عقده هم حدی داره
    • ایرانی ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 23
      من به دلایلی که درونا به اون رسیدم،موافق حجابم. اما نه حجابی در پس زور و اجبار. انسان کنونی اهل تفکر است. باید با دلایل قوی و عملی به اون سمت متوجهش کرد! سوال من اینه مگه اون کسانی که در کشورهای دیگه بدون حجاب عزاداری میکنند، امام حسین با اون بزرگی و رئفت ،نمیپذیرد. آلرژی به دین ایجاد نکنیم!
    • احمد ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      42 15
      نیاز به واکنش مردم محترم کرج نیست ، همین مردم در خیابان بودند و مشاهده می‌کردند !!! چرا جلوش را نگرفتند ؟؟؟
    • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      39 68
      عاشورا در یکی از شهرهای غربی ایران بودم ، خیلی هم عالی دختران پا به پای پسران زنجیر می‌زدند ، هیچ کسی هم نه مزاحم بود نه عکس العملی نشان میداد
      • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        20 29
        چرا این همه ناراحتی از کجا معلوم که همین به قول شما بی‌حجاب خیلی مخلص تراز شما باشه برید خودتونو درست کنیدو افکارتان را ، کسی که فلز و ذاتش خراب باشه توی هر لباسی کار خودشو انجام می‌دهد در ضمن هر کسی توی قبر خودش می‌خوابه وا تنها خداست که قضاوت میکنه کی اعمالش درسته کی غلط و به ظاهر انسانم نیست ،
      • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        شمامشگلتون دختروپسرقاطی بودنه نه پوشش اجباری...حالاکه دیگه همه قاطی اند
    • مسعود ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      28 9
      بهترین مقابله با فرهنگ سازی ابلیس ، کار فرهنگی و مردمی است. اجرتون با صاحب عزا ان شاءالله
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      33 26
      کاش این جمعیت که برای حجاب چند دختر نوجوان بسیج شده اند و معترض برای زنانی هم که در سطلهای زباله به دنبال سیر کردن شکم فرزندانشان هستن هم این طور احساساتی میشدن
    • ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      30 7
      اینو همه می‌دونن احترام به بزرگتر واجبه اونم حرمت به امام حسین از واجباته و احترام به شریعت دین از واجب الواجبانهپس الکی بهونه نیارید می‌خوایم صد سال سیاه طرف با نیم تنه نیاد برا عزاداری اکه حرمت حالیش میشد اینطوری نیومد
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      13 27
      ما بی احترامی ندیدم خود جوش بود
    • سمیه ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      32 65
      من خودم کاملا باحجابم اما ازاینکه دختران سرزمینم با هرپوششی داشتن عزاداری میکردن جبهه نمیگیرم چون قلب آدما رو کسی ندیده چه بسا اونی بیحجابه زنجیر میزنه از منی که باحجابم خوش قلب تر باشه لطفا اینقد رو حجاب مانور ندیم مسائل مهمتری هست که باعث شده جوونا دلمرده شدن
      • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        0 0
        آفرین بشما بی حجابی ، بی بندوباری نیست چرا که بی بندوباری و فحشا معنا و مفهوم دیگری دارد.
    • سحر IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      57 28
      حتما باید پیگیری شود
      • رضا شاه مرادی سبزوار ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
        1 1
        اشتباه امتیازدادم
    • حجابم عزتم است ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      31 23
      شماروبه خدا یکی جلواین بدحجاب‌ها رابگیره امام حسین این یاوران رانمیخواهد
    • طاهره گ ک ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 7
      افرین به این همه شعور
    • ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 17
      عشق امام حسین و مقابله با حکومت ظالم در دل همه انسانها هست چه با حجاب و چه بی حجاب
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      26 9
      واقعا متاسفم برای کسانی که این افرادحمایت می کنداین هتک حرمت امام حسین است باید جلوی این افراد گرفته شود دیگه ما با امام حسین شوخی نداریم کوتاه نخواهیم آمد بایدبرخوردشدیدشود
    • یاس ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      22 3
      متاسفانه هرکس فقط نظر شخصی خودش رو میگه بدون توجه به اصل موضوع مثال همین حجاب یک امر دینی است نه مسئله دولتی و هر جزب و جناح نظرات متفاوتی دارند یکی موافق برخورد یکی مخالف برخورد دقت کنید به اصل حرفم اصل موضوع حجاب سرجاشه و بخاطر کشور اسلامی و دینی هست قوانینی گذاشته برای حجاب
    • ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      16 31
      درود وادب.....بنده یک بانوی میانسال وپوشش دار هستم واصلا با افراط گرایی وتندرویی موافق نیستم چرا که اسلام دین کامل وآزادی ومیانه رویست چه بسا این دختران با پوشش آزاد خیلی بامحبتتر وانساندوستر ازافراد باپوشش هستند پس باید ازقضاوت وتندرویی وتفسیردست برداشت وحجاب را اختیاری گذاشت
    • یاس ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 10
      این تغییری نکرد و نمیکنه فقط دولت ها بر نحوه برخورد و عملکرد موافق و مخالف هستن قانون هم نوشته حجاب در مکان های عمومی واجب است فکر نمیکنم خیلی سخت و ناراحت کننده باشه در مکان های عمومی فقط رعایت بشه خونه کوچه محل ازاده خودم دارم انجام میدم و بقیه رو هم میبینم با شلوارک تا سوپر محل رفت امد داریم
    • حسن US ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 33
      وصل کنیم نه فصل. شاید خلوص عزاداری اون ها بهتر از بقیه باشد به دید مثبت و رحمت نگاه کنیم.ا
    • بهار IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      35 10
      والا در خود اروپا و امریکا وقتی عزیزی رو از دست میدن یک روسری رو سرشون می اندازن و بعد در مراسم عزا شرکت میکنن من نمیدونم اینا دیگه کین و چه فکری دارن...بخدا اگه فکر میکنید خیلی جذابین و دیگران با دیدنتون لذت میبرن سخت در اشتباهین فقط برای مسخره شدن و خندیدن دیگران خوبید...
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      35 7
      در خارج از کشور،زنان مسلمان این طور بی‌حجاب در عزاداریها شرکت نمیکنند.با اینکه در کشور بدحجاب‌ها هستند.اما در کشور اسلامی ما هر طور که می‌خواهند ظاهر می‌شوند.دولت و مجلس باید جلوی این هنجار شکنان را بگیرند.
    • ناشناس ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      35 5
      خوبه برای امام حسین عزاداری ولی ایشون از ما عمل میخواد حجاب یکی از عمل هاست انشالله دختران و خواهران ما برای امنیت خودشون حجاب رو رعایت کنند من یک دخترم و اتفاقا روسریم تا وسط سرم هست ولی با کشف حجاب مخالفم دختر و زن ایرانی یعنی عفت
    • ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      24 7
      سلام دوستان وهم وطنان نظر دادن آزاده اما باید منطقی باشه هر کسی از دید خودش حرف میزنه اما قانون چی میگه دین چی میگه هر جا و کاری آداب دارد تو مراسم امام حسین شمایی که همچین نظری بر درست بودن این عمل دارید پس هیچ احترامی برایه راه امام حسین قائل نیستی نمیدونی چرا امام حسین خودش رو دراین راه فدا کرد
    • ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      22 9
      ایول ماشاالله دمتون گرم خیرببینید انشاالله فرج مهدی جان
    • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 9
      الان مثلاً بی حجابی رو بد میدونین همون دینمون نگفته صدای زن رو نامحرم نباید بشنوه لطفاً به خودتون بیایین هر کس مسئول اعماله خودشه امر به معروف. از خونه خودمون شروع کنیم
    • فاطمه ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 3
      خدا حفظتون کنه اینا فکر میکنن با خدا و اوامر الهی میشه در افتاد اللهم عجل لولیک فرج
    • ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 2
      این خانمهای بی حجاب ماهیت واقعی خودشون را نشان میدهند که نه نماز میخونن،نه قرآن میخونن،نه روزه میگیرن ودرواقع دشمن خداهست کسی که دین خدا وکتاب پیامبرش را قبول ندارد پس برای نابودی دشمنان خدا باید فکری کرد،باید مردان غیرت ومردانگی خودرا دریابند والگوی غیرت ومردانگی کربلا(ابوالفضل)را فراموش نکنند
    • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 10
      یک کشور آفریقایی دیدم بدون حجاب عزاداری می کردند.منظورم اینه که بعضی هاکمی حجاب را ضعیف میگیرن از عزاداریشون جلو گیری نکنند‌.خانوم من باحجاب کامل است ام نباید باعث بشه کم حجاب رابه خانه ام راه ندیم ودوری کنیم.باید فرهنگ سازی کنیم .لطف مقابل را بیدار کنیم که بی حجابی هیچ سودی ندارد فقط ارزش کم میشه.ی
      • ناشناس ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        0 0
        ولی جناب امام حسین فقط چند سال بعد از شهادت برادرش با یزید مدارا کرد و وقتی با فرهنگ سازی و لطف و مماشات و تذکر و اخطار خوب نشدن که بدتر شدن مثل الان ، با اونها جنگیدن !! الان دیگه وقت لطف نیست .. لطف به چند ولنکار کنیم که دختران باحجاب و جوانان بی تجربه مان باور کنند حجاب زیاد هم اصل و مهم نیست ؟؟؟
    • ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      11 1
      جالبه برخی دوستان قید کردند همین یه ذره اعتقاد رو هم نگیرید شما در هیچ یک از این افراد اعتقادی میبینید؟اینها دقیقا برای تمسخر مراسم اهل بیت و به سخره گرفتن باورهای افراد متدین وارد جمع عذاداران شدند چرا که کسی که پدر و مادرش هم از دنیا برود برای شرکت در مجالس عزای آنها یک محدودیتی برای رفتار خود
    • ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 1
      همین دخترهایی که بدون حجاب زنجیر زدن توی مراسم همینا اگه برن دُبی و بخوان از مسجد بزرگ دُبی دیدن کنن همچین مبادی آداب و رسوم و دین و سنت و فرهنگ میشن و به قوانین احترام میزارن که نگو و نپرس ولی توی کشور خودشون بهشون بگی این جزء سنت دینی و فرهنگی و قوانینه شروع میکنن به فحش دادن
    • بیداری امت. IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      33 6
      مجلس امام حسین (علیه السلام) جای گناهکار هست، ولی جای ابزار گناه و نمایش گناه نیست.
      • مبینا IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        7 1
        احسنت ب این دقت و درستی
    • ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      13 4
      چراوقتی دانلودمیکنیم فقط تبلیغ میاد؟خجالتم خوب چیزیه
    • احمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      49 58
      به نظر من آن دخترانی که کشف حجاب کردن در عاشورا ، باید زندانی و مجازات شدید بشن
      • علیرضا ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        7 3
        ای زن به تواز فاطمه اینگونه خطابست ارزنده ترین،زینت زن حفظ حجابست مرگ برزنهای بی،حجاب درودبرخواهران باعفت
    • علی ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      14 3
      چرا بعضی از دوستان صورت مسأله رو پاک می کنند قرار نیست در مراسم عزاداری کسی که برای احیای دین خدا قیام کرده و از همه چیزش گذشته با مظاهر بی دینی ابراز احساسات کنیم
    • سلطان ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 0
      یکی از نظراتو میخوندم گفته بود با همینکار یه ذره اعتقاد جوونها رو هم می گیرند، حالا این جواب ماست : اعتقادی که با نابود کردن یه واجب به وجود بیاد وبه خاطر یه کار مستحب ،واجب رو نابود کنن، اعتقاد نیست افساد، ابتذاله، انحرافه، اختلافه، انکاره، سعی کن بفهمی فرهنگ عاشورا جهاد وشهادت در راه اعتقاده
    • یا حسین ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      23 7
      این همه بی حجاب بودین ی دوماه حجاب رعایت کنید ضرر نمیکنی چرا با لاک قرمز و ساپورت و آرایش غلیظ میایم مگه عروسیه
    • اعظم ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 8
      چه اشکال داره .اگه به هم احترام می‌داشتیم مردم بیشتر به طرف دین میومدم
      • ناشناس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        0 0
        سالهاست بهتون احترام گذاشتند و هر بی احترامی قرآن سوزی اهانت به ائمه مساجد زیارتگاه و بی بندو باری از حد خارج شده را کردید حالا نوبت شما بود ک به احترام خون حسین و یارانش چادر به سر عزاداری کنید نه تنها به طرف دین نیومدید بلکه دارید مردم مسلمانان و جوانان رو هم به انحراف و اشتباه در دین میندازید
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 2
      بدتر وسخیفتر، کار مدیران اون هیأت است .
    • رقیه ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 1
      خدا روشکر مردم ایران غیرت دارن 🤲❤🤲
    • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 0
      والا بلا کشورهای غربی هم مثل ما آنقدر بی حیا نیستن ..‌‌‌ به نظر من ما بدحجابی را دارن ترویج میدن بد حجابی بدتر از بی حجابی هستش .. انگار اومدن عروسی آنقدر آرایش غلیظ میکنن و لباس تنگ چسبان.....
    • محمد ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 2
      اونی که میگه حق دین داره .... بله در دین آزاد هستید ولی نگفته که به قوانین احترام نذارین....... بعد در تمام ادیان و کتب آسمانی حجاب و پوشش مناسب برای زنان و مردان بیان شده ..... بعد حرفا فقط مغلطه کردن هستش .... دوران کوروش کبیر هم زنان ما پوشش و حجاب داشتن ....... حرف مفت نزنید ....
    • منیره IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 10
      هر کسی به شکلی عزاداری می کنه هر کسی مشکل داره نگاه و هرزگی نکنه لطفا
    • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 1
      خجالت داره به خدا آخه با اون سر و وضع ناجور میرن مراسم عاشورا ؟ بی احترامی به شهدای کربلا نیست واقعا ؟ چقدم که پر رو تشریف دارن میگن کاری با ما نداشته باشید هر کاری دلمون میخواد بکنیم و هر جور دوست داریم لباس بپوشیم .
    • خدایار IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 1
      عجب برخورد قشنگی عجب شعر زیبایی عجب بر خورد خوبی به به آفرین هزار ماشالله
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 10
      یعنی مردم کرج همین ها هستن و اینکه بی حجاب نمیتونه امام حسین رو دوست داشته باشه
    • ناشناس ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 1
      آفرین بر همت مردم برای پاسداست حرمت حجاب در هر زمینه ای السلام علی الحسین و علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین
    • محمود IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 2
      بهتراست درهرمجلسی رعایت عرف وشرع وقانون مدنظر باشد فرقی نمی‌کند مرد یا زن در عزای حسینی رعایت پوشش هم عرف است هم شرع است هم قانون
    • رشدی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 2
      سلام من نه مخالف حجاب هستم ونه بی حجابی. ولی مخالف بی تربیتی و بی فرهنگی هستم . ما باید به فرزندان خود یاد دهیم هر حرف جایی و هر نکته مکانی دارد باید به آنها بفهمانیم که چطور به استخر با چادر مشکی نمیشه وارد شد نباید به مراسم عزاداری هرکس بخصوص ائمه و امامان بی حجاب وارد شوید اساس دین تعلیم وتربیت ا
    • ۰ IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 26
      ببخشید از شما اجازه نگرفتن چی بپوشن
      • هموطن IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
        1 0
        از ما که نه ، ولی اجازه خدا و ائمه ع واجبه
    • ناشناس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 1
      دقیقا این راهپیمایی یا عزای حسینی است حالا این دختران رو کسی نبوده جلوشو نو بگیره مقصر اصلی کیه همشون سن پایین بودن واقعا بین مردم دوگانگی بوجود امده دبن اسلام این نیست که فقط خون شهدا پایمال نشه
    • حجت اله باقرنژاد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 2
      سلام آقایون و خانمهای محترم اول قدم برای برخورد با این هنجار شکنی ریشه یابی علت ها ست که در مرحله اول خانواده و نیز مراکز فرهنگ سازی در جامعه مانند دانشگاهها و اساتید و صدا و سیماست فارغ از توطئه و هدفمندی جریان مخالف کشور و دین نباید فقط برخوردهای مقطعی صورت گیرد که البته در تمام دنیا با هنجار شکنا
    • خادم المهدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 1
      سلام ماشاءالله به غیرت ایرانی امام حسین علیه السلام برای زنده نگه داشتن دین رفتن نباید اجازه داد توی کشور مسلمان چنین حرمت شکنی بشه
    • محمد ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 1
      احسنت.حجاب مایه افتخارماست
    • انقلابی ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 3
      بنظر من حقیر باید با جوانهایمان با آموزش و ملایمت بریم جلو بخدا که تندروی نتیجه نداره با هم مهربون باشیم ما ملت امام حسین هستیم امامون اهل صلح بود اهل مهربونی بود
    • Sana ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 1
      هر چیزی وقت و زمان خودش رو داره.. کاری به انتخاب پوششون ندارم چون من خودم هم دختری هستم که با آزادی پوشش اما با حیا موافقم. ولی امام حسین حرمت داره،اون لحظه ای که پیر و جوان دلشون از داغ امام حسین و خانواده اش میشکنه و اشک از چشمهای همه جاری میشه اصلا قابل هضم نیست که ادمهای مثل شما خودنمایی کنید😐
    • ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 5
      چرا فکر میکنید این بهترین کار که انجام می دید بااین کار دارید شکاف بیشتری شاید ایجاد می کنید کاش بجای این بگیر و ببند ها کمی با هم مهربان تر باشیم
    • ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 3
      ماشاءالله
    • ایرانی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 2
      عجب .
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      27 4
      واکنش نشون دادن به این حرکت عزاداری بی حجابها، در واقع همون امر به معروف ونهی از منکره،که متاسفانه بیشتر اوقات کمرنگ شده.البته این حرکت دختران بی حجاب، مکر برنامه ریزی شده ای بود که درواقع بدبخت دختران جوان گول خوردن وقاطی بازی شدند
    • ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 0
      سلام‌‌نمیدانم‌‌سرت‌اگر پوشیده‌باشد‌‌‌چه‌بدی‌دارد
    • حدیث IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      25 4
      لبیک یا حسین🌹🌹🌹
    • محمد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 33
      کاش به مشکلات دیگر جامعه به اندازه نصف مشکل بی حجابی توجه میشد
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 25
      بابا بشینین از مسلمونی فقط چادر بلدین
    • پریا ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      19 8
      امام حسین به کمرشون بزنه دشمنان اسلام رو
    • غ ج ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      27 11
      همین اعتقادات که جامعه ما سرپا نگه داشته ؛اگر این اعتقادات از بین برود جوانان ما هم از بین میروند
    • وطن ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 0
      مگه جرمشان چیه
    • ناصر ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 0
      آفرین بر شما. پس از دو روز عذاب از دیدن آن صحنه بسیار زشت دلمان آرام گرفت عاقبت بخیر شوید انشاالله
    • ایرانی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      12 2
      یک خانم از کشور دیگری به ایران می آید بخاطر قانون کشور ایران حجاب بر سرش می گذارد آنوقت یک عده‌ای به عنوان شرکت در عزای امام حسین با آن شکل بیرون می آیند آن عده بدانند حجاب قانون ایران است و اینجا کشور اسلامی است و هر قدمی که می گذاریم زیر پای ما خون شهدا ریخته از امام زمان خجالت بکشیددلش خونه😭
    • محمد ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      10 6
      درسی باید به اینها داد که دیگه همچين غلطی نکنن
    • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 3
      آفرین بر این مردان و زنان با غیرت . مردم باید خودشان در برابر این افراد عکس العمل نشان دهند .
    • ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      11 3
      در جواب اونهایی که می گویند شاید این هتک حرمت کنندگان قلبشان از بقیه پاکتر است. باید بگویم قلب پاک دنبال پاکی می رود،نه با بیرون گذاشتن سرو بدن ،و ظاهر حال به هم زن دنبال گناه باشند. بعد هم اینها سربازان دشمن برای تبلیغ بی حجابی و عادی کردن این مسئله هستند . باید برخورد جدی صورت گیرد.
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 1
      از دیدن وضع دختران و پسران دانشگاه روبروی منزلم در عذابم. از بودن یک دختر در جمع چندین پسر در حالی که سیگار پشت سیگار می کشند جگرم آتیش می گیرد. فرزندان عزیز ما به کجا می روند؟ نقشه شوم دشمنان برای شستشوی مغزی این عزیزان و تغییر روش زندگی و تفکر تا کجا پیش خواهد رفت.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 1
      آفرین بر شما .این هم نوعی جهاد حساب می شود. آفرین.
    • ایرانی ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 8
      وای به حال ما با این جوان‌هایی که اینهمه اخلاص به امام حسین دارند چکار میکنیم بااین بگیروببندها فقط بی اعتقاد شون میکنیم کاش بیدار بشیم وارزش کار جوان‌ها راببینیم واز دین دورشون نکنیم با جیغ وفریاد جوانها از دین بیزارمیشن
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 1
      قابل توجه مجالس عزاداری و هیئتها. مجلس امام حسین حرمت دارد. نباید بی حجاب در آنجا باشد. اگر به قول عده ای این افراد با اعتقاد به مجلس امام حسین می آیند بسیار خوب با حجاب گذاشتن احترامش را هم حفظ کنند . مانند مسیحیان در موقع حضور در کلیسا.
    • زینب IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 3
      امام حسین برای مقابله با چنین اشخاصی شهید شد ، مجلس عزا حرمت دارد... به طور جد از مسئولین عزیز، درخواست اشد مجازات برای افرادی که هتک حرمت کردند داریم...
    • سید میثم موسوی IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      12 1
      مردم کشور من در هر کشوری که می‌روند قانون را اجرا می‌کنند ولی به کشور خود که می‌رسد قانون هیچ ارزشی ندارد و با قانون مبارزه
    • مادر IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      11 2
      والله اون چیزی که در فیلم دیدیم یک گروه از عمال بی دین و بی حیا و تحریف کننده دین بودند که باید برخورد بسیار جدی شود با ایشان عاشورا به راحتی به دست نیامده که با حضور یک عده احمق به لجن آغشته شود
    • Zahra ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 5
      خواهش میکنم بیحجابی را ریشه کن کنید
    • حمید ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 2
      حجاب ضروری رضا پهلوی هم برای اینکه مجالس عزا رو منحرف کنه طبقه بالای منبر زنان بی حجاب می گذاشت
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 2
      دست مردم کرج درد نکنه باید زباله‌ها رو از شهر بیرون برد .تا بوی کند آن همه جا را نکیرد
    • تی تی ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      11 2
      بسه دیگه اینهمه بی بندوباری و بی حجابی ، این مملکت چارچوب خودشو داره ، دولت باید جلوی این بی بندوباریارو بگیره .
    • علی ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 5
      خدا از بی حجاب ها نگذره که خانه های مردم رو خراب کردن حالا نوبت به عاشورا رسیده.
    • DE ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 2
      این بی حجابی ها نشونه بی غیرتیهای مردهای خونه هست ولا زن خونه دختر خانم خونه وقتی میبینه مرد خونه به او بی تفاوت هست دست به این کار میزند حضرت زینب حضرت زهرا الگوه ما هست مامسلمانیم به اسم مسلمان داخل این کشور زندگی میکنیم هرکس نمیتواند بسم الا بفرما غرب آماده پزیرش هست
    • ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 8
      اینهابچه های ماهستندفرزندان ایران هستندبازوروچماق نمیشه برخوردکردبایدبرخوردی پدرانه ومادرانه باانهاداشت بایدبامهربانی به انهافهماندکه درست وغلط چیه
    • مجید اکبری ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 12
      باید مجازات شوند
    • فازمه IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      11 2
      قابل توجه بعضیا در پذیرش اجباری نیست دراحکام اجبارهست وتنبیه، این حرف خداس
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 1
      خدایا امام زمانمان رو برسون عزاداری خانم ها در خیابان هیچ زمانی وجود نداشته حرمت عزاداری امام حسین رو از بین می‌برند خدا کمک کن
    • زهره ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      خدا الهی به حرمت و به عظمت خانم حضرت فاطمه زهرای مرضیه سلام الله و به حرمت و عظمت خانم حضرت رقیه خاتون عزیز خدا الهی هر بدحجاب و بی حجابی که در هر قشری که هست الهی لعنت و انشاالله ریشه کن و کن فیکون کنه‌. یاعلی
    • ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      یه مشت مزخرف خانواده هی بی غیرت فک میکنن با این وضع خوب هستن یا باکلاس بخدا اروپایی‌ها هم اینجور نیستند مراسم عزاداریشون لباس مشکی و دستکش و حتی نقاب توری چون واقعا همه چیز سر جاشون هست
    • امام حسین ع ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      بفرماید مولا لااقل ازاد مرد باشید بقیه بسپارید به حسین خدای حسین
    • ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 1
      دیگه مثل روز روشنه آخر این بیراهه کجاست فقط خدا خودش به داد ما ونسلی برسه که تو دامن این به اصطلاح مادران آینده میخوان بزرگ بشن.مادر بیحیا چی تربیت میکنه.تذکر لسانی رو از ترس یا خجالت نباید ترک کنیم وگر نه دیگه بچه هامون نمیتونن پاشون رو بیرون بگذارن
    • فاطمه یسرا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 1
      خدا لعنتشون کنه ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
    • سیما ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      بی حجابی و فساد کدام انسان را به عرش رسانده که امروز عریان شدن افتخاری شده برای بعضی ها اینها همه از گمراهی ست
    • قهار IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 2
      دوستان صدای پای صهیونیسم حرامی همه جا هست اگه مواظب کودکان و جامعه نباشیم محرم هم تبدیل به جشنواره میشه حتی تو این کامنت ها هم میتوان مشاهده کرد که از چه طریقی وارد میشوند چاره کار فقط مقابله و کارزار با افکار شوم و پلید این طیف از جامعه است که متاسفانه شناسایی آنها سخت شده
    • ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 7
      سلام من خودم حجاب دارم وموافق این جورعزاداریها نیستم ولی وقتی کسی به مجلس عزای امام حسین میادحتمادعوت شده ای کاش اینقدرهمدیگه رو قضاوت نکنیم هیچ کس ازدل کسی خبرنداره همه ظاهر رومیبینن شایدامام حسین به دل اون خانم بیشترازدل من باحجاب نگاه کنه بایدجوانهاوقتی میان به این مجالس تشویقشون کردبقیه اش درست
    • حسین پور IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 1
      فراموشمون نشه امام حسین ع برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند برا اینکه دین به تاراج رفته بود این کارها یک بی دینی پا گذاشتن روی دستورات الهی بود و رسم زنجیر زنی زنان بدون حجاب نه کم حجاب البته اینها منتظر این بودن که کسی بهشون نه بگه که سروصدا کنن مثل سالهای قبل
    • دل آرام ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 5
      به نظرم مهمان امام حسین بودن نه ما‌..خیلی بده شخصی برخورد کنیم...مردان حقیقی دین داران واقعی اینجوری رفتار نمیکنن اتفاقا هتک حریم به مراسم امام حسین عزیز رو همه کردن نه فقط با بی حجابی...امام حسین هم ماله مومن هاست هم ماله ادمای لات پس به اسم حجاب به مراسم امام حسین هتک حریم نکنیم عین نذری دادنه
    • CA ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 1
      این زنجیر زنی بیشتر به دهن کجی شبیه بودخداوند به راه راست هدایتشان کندهنجار. شکنی وخودنمایی نکنند اصلا قابل قبول نیست حتی برای مردم متمدن با موهای دراز زنجیر می‌زنند
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 0
      جانم فدای حسین ع
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      این روزها تو تمام دسته های عزاداری تمام شهرها استانها به وفور دیده شده که زنها و مردها آرایش کرده و برای عرض اندام و نمایش بیرون میان و عزاداری بهانه ست و این دسته ها فقط هزینه اضافه و پول حرام کردن هست اگر واقعا به فکرید دسته بیرون بری را جمع کنید
    • محمد ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 1
      امروز به نام حق بی حجاب برا عزاداری ، فردا به نامهای دیگه توهین و منزوی کردن فرهنگ، بحث بی حجاب و با حجاب نیست ، همه دل دارند و آگاهی و مسلما دلسوز امام در هر شکل و قالبی اما با بی حجابی و بدن نمایی ، عزادار میکنید،فرهنگ حسینی و زینبی رو، هر چند که شکی در برنامه از قبل این ماجرا نیست... تفکر و تأمل
    • ایرانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      لعنت خدا بر بی حجابی.دشمن را به خواسته اش می رساند.لعنت.لعنت.لعنت.
    • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      توسل کنیم یاالله
    • ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      جوان های امروزی دچار تعارض اند. فضای مجازی و تبلیغات بیداد میکنه. ان ها جاهلینی هستند که نیاز به کمک و راهنمایی ولی از راه اصولی دارند. نسل آن ها با نسل دهه شصت متفاوت است. دنیای ما با دنیای آن ها متفاوت است. باید ابتدا آن ها را درک کرد بعد متناسب به درک و شرایط آن ها کمکشان کرد یا راهنمایی کرد.
      • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        5 2
        بدبختی این جاست که دهه ی شصتی و سن بالاترها هم رفتند به طرف بدحجابی و بی حجاب
    • فاطمه ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 1
      تو خیابون کشف حجاب میکنند بکنند ولی مراسم امام حسین حرمت داره و حرمت ها رو باید حفظ کرد .همون خارجی ها هم وقتی می‌خوان برن کلیسا یه تکه پارچه میندازن رو سرشون .بعد مرسوم اینه که زن آهسته سینه بزنه نه اینکه کنار مردا بی حجاب زنجیر بزنه
    • شهروز CH ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 12
      کاش برا دزدی‌ها هم این حساسیت‌ها رو نشون میدادن
    • سميرا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 3
      دشمن از نادانی ی عده نوجوون استفاده کرده مثل زمان مهسا امینی سردسته و محرک اینها باید مجازات بشه خانواده مدارس مسئولین مقصرند آموزش و تربیتی وجود نداردیاکمرنگ است. دشمن ازاین خلا استفاده میکنه جامعه لطمه میزنه فضای مجازی، فیلمها ومدلینگهای کره ای، ترکی،ایرانی.. درتلگرام روبیکا نوجوانها رو تربیت میکن
    • ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      چه بر سر فرهنگ ایران آمده ،!!!!!
    • الهی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 1
      مسیحی وارد کلیسا میشود شال سر می کند.یا لچک میبندد حالا مسلمان برای ریشخند اسلام در روز عاشورا بار دیگر قرآن بر نیزه کرده است.این کار عملا قرآن بر نیزه کردن است.مابه شئونات احترام میگذارم.هر سخن جایی هر نکته مکانی دارد. ما بایداین نکته را جا بیندازیم سر اعتقاداتمان با کسی شوخی نداریم .
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 0
      باسلام یااینکه عزاداری روز عاشورای حسینی حق هرانسانیست ولی در مملکتی که حرمت عاشورا حفظ شود مسئله ای است که این عده از طرفی باید تحسین وطرفی ایراداتی که خودشان بهتر از دیگران میدانندوچنانچه حکومت تاحدودی مدارا کند خودشان به اشتباه خود پی برده که قیام امام حسین حفظ ارمانهای اسلام است وآزاد مردیست
    • صدیقه IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      مجلس عزا حرمت داره. حالا اگر اون مجلس عزای امام حسین ع باشه از همه باید بیشتر حرمتش رعایت بشه.
    • ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 4
      این نشانه این است که انسانها بر نفس عماره خود غلبه وهوسرانی بدور باشند مطمئن باشید که این هادراینده با پوشش در هیئت عزاداری شرکت میکنند
    • ایرانی ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 1
      دیگه شورشو درآوردن باید یجور حالیشون کرد ک توجامعه اسلامی نباید تن وبدن رو ب نمایش گذاشت اینجوربشه ک دیگه سنگ روسنگ بند نمیشه . والله
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      درود بر مردان باغیرت وشیرزنان که بااین کارشان به کسانی که در روز عزای امام حسین باوضع بدی آمدندفهماندن که ایران جای چنین بی عفتی وبی حیایی نیست یاحسین
    • محمد ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 4
      عزیزم اونا هم رفتن عزاداری امام حسین.. امام حسین مال همه وهمه انسانهاست ک ب آزادگی دعوت میکنه در لندن و پاریس بی حجابها هم رفتن عزای حسین آنها خوبن و توی صدا سیما با افتخار نشان داده میشن!!!!
    • محسن IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 4
      با سلام نباید بخاطره دین یا روز عاشورا کسی را به زندان یا برخورد کنند بعد امام حسین چه ربطی به بی حجاب ها داره امام حسین بخاطره ایستادن در برابره ظلم کشته شد نه بی‌حجاب ها یکم تحقیق کنید
    • مهدی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 0
      سلام.نظر اکثر دوستان رو خوندم.برخی که فکر میکنن قشنگ حرف میزنن و مسلط به فن بیان هستن میتونن قضیه رو ماست مالی کنن.بابا به خدا کار بدی بود و به دور از ادب با هر معیاری که دارید.بابا نمیخوای مسلمان باشی و باحجاب خوب نباش.ولی وقتی به اینصورت میای و این کارو میکنی حالا ناخواسته باید اشتباه رو قبول کنی
    • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      😭😭بله ممنونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙏🙏🙏🖤😌
    • آنا روزبهانی ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 3
      البته که باید متوجه بشیم زور و اجبارهمیشه اثر معکوس داره
    • ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      ماشالله همه مردم ایران احکام دین وضع میکنن حجاب در اسلام برا زن مسلمون واجبه والسلام اینجوری پیش بره کشور هرج ومرج میشه
    • محمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      باید بدون ملاحظات سیاسی و ... با حرمت شکنان و قانون شکنان در هر مکانی بدون ترس از فضا سازی‌های بدخواهان و سیاسیون منفعت طلب و ..‌ برخورد قاطع کرد تا کسی جرات حرمت شکنی به اعتقادات عامه مردم را بخود راه ندهد
    • امیری IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      8 1
      بنظرم فرصت طلب ها مغرضان ومنافقین بدنبال بازیچه کردن دین برای مقاصدشان هستند
    • ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 3
      یا امام حسین جانم 😭😭😭😭😭😭😔
      • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
        3 8
        شما مملکتو درست کنین اینا خودشون میدونن با امام حسین
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 1
      اگه پدرومادرتون فوت بشن شماباچه نوع پوششی میاین درختم شرکت کنین با شلوارک ولباس کوتاه وارایش.... همه جای دنیا قانون هست وهمه باید تابع قانون باشیم... اینطورافراد پای ماهواره مینشینن واز دشمن دستورمیگیرن که ناهنجاری بوجودبیارن
    • یعقوب ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 13
      اتفافا امام حسین برای ازادی قیام کرد باید به همه قشر عزادار احترام گذاشته بشه نباید بازوروبگیروببند مردم راازعزاداری زده کنیم خود سردارسلیمانی که ازماها دینش کاملتروقویتر بود میگفت اون دختربیحجاب هم دختر ماست
    • مهدی ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 2
      شرکت کردن در مراسم عزاداری بدون حجاب کار زشت و ناپسندی است و هیچکس آنرا قبول ندارد ولی این تجمعات هم برنامه ریزی شده است خواهشا نام خود جوش ردی آن نگذارید
    • سیلوانا ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 7
      این آقایان و خانم ها ک الان دارن شعار میدن شبانه اومدن بیرون . مگه روز عاشورا بیرون نبودن مگه دختران رو نمی‌دیدند. حالا چطور شد بعد سع روز یادشان افتاده . خوب معلومه یه عده دارن اینارو سازماندهی میکنن و دو دستگی بوجود میارن
    • یامهدی ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 1
      هر کشوری قانونی مشخص داره که شهروندان موظف به رعایت آن هستن حالا می خواد حجاب باشه یا هرچی
    • احسان IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      13 2
      کسی حق ندارد با ترویج بی حجابی در مراسم امام حسین شرکت کند . به والله تمام این بی بند و باری ها و بی حجابی ها برنامه ریزی شده است فقط بخاطر اینکه یواش یواش مردم رو از دین و غیرت دور کنند آگاه باشیم و مثل پدرانمان اجازه ندهیم دخترامون با بی حجابی وارد اجتماع بشن
    • عباس ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      ماشاالله هزار ماشاالله. توی مملکتی از بدو تاسیس تا امروز،مردان به غیرتشون و زنان به نجابتشون زبان زد هستن(پیرو هر دین و مذهب)،عده ایی خود فروخته و بی ریشه و بی اصل و نسب نمیتونن به اهداف پلید خودشون برسند، ان شاء الله
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      17 3
      من چادری نیستم اما طرفدار خانم های باحجاب هستم باید به عزاداری امام حسین احترام بذاریم نمیشه که با اون شمایل بیای عزاداری و بعد بگی هر کی هر جور دوست داره میتونه عزاداری کنه نمیشه یه کم فکر کنیم ببینیم خدا و امامان ما چی گفتن
      • مجید ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
        4 0
        احسنت بااین جورکارها واین جورعزاداری وزنجیرزدن خودشون ضایع میکنن فقط .بالاخره یه روزی مشخص میشه دنیایی دیگرهم هست یا نه اعتقاد به عالم برزخ داشته باشیدکه سخت دراشتباهید وجوددارد
    • ناصر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      امام حسین (ع) برعلیه ظلم و ستم برای بی عدالتی قیام کردند.....؟
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      سلام به همگی 🖤😭وای بر ما اگر برخورد نکنیم و به حرمت شکسته شده ی عزای مولا بی تفاوت باشیم
    • زهرا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      من چادری ام و با ترویج بی حجابی در عزای امام حسین مخالفم اما با این حرف هم که میگید باید اعدامشون کنن مخالفم چون ترویج خشونت در اسلامه چادر به سرم چه باشکوه آمده است شیطان ز حجابم به ستوه آمده است خورشید اگر برهنه بیرون آمد تقلید نکن ز پشت کوه آمده است
    • خیرالله صلاحی ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      آنها قصد عزاداری نداشتن بلکه می‌خواستند دهن کجی کنن به امام حسین علیه السلام واعلام کردن ما راضی به شهادت رسیدن شما هستیم .آیا حضرت زهرا به اینجور عزاداری راضیه ؟ما باید جوری عزاداری کنیم که مرضی آنها باشی نه اینکه هرجور دلمون بخواد .
    • حسین IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      اگ‌ر دین ندارین حداقل مرد باشید یه ذره رو ناموستون غیرت داشته باشید والا بخدا من تعجب میکنم بعضیا از آقایون چطور حاضر میشن ناموسشون بی حجاب باش تنش عریان باش جلو نامحرم ینی ب غیرتشون هیچ برنمیخوره
    • مهدیه سادات حسنی ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      انشاءالله بار آخر باشه که شاهد اینگونه رفتارهای هنجار شکن باشیم و آفربن به غیرت مردم شریفی که اینگونه پاسخ اون بی حرمتی رو دادن
    • نرگس رضایی ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      سلام اینها با برنامه میخوان قبح شکنی کنند وحتما دستور دارن نباید اینها رو رها کرد
    • علیرضا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      با سلام باید قوه قضاییه با قدرت به این مسئله وارد شود و جلوی بی بندوباری و بی عفتی را بگیرد.
    • ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      تور خدا این زنان و دختران بی حجاب رو جمع کنید هرچه زودتر خودم چادری هستم توروز عاشورا این چه وضعیتی هست واقعا متاسفم براین زنان کو غیرت شو ن واقعا حالم از هرچه زن بی حجاب هست بهم می خوره زودتر رد این زنان رو گم گور کنید.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      این زنان بی حجاب رو خواهش جمع کنید حالم به هم می خوره از این بد بختها
    • زینب ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      بیحجابها بهتره شرکت نکنن امام حسین نیازی به نمایش اونانداره باحضوربی حجابها درعزای سالارشهیدان یه توهین بزرگه
    • ناشناس ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      بهتر نیست به جای این کارها به فکر معیشت مردم باشند
    • اکبر ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      درود برشما
    • ناشناس ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      آی مردم عزادار امام حسین لطفا توجه کنید حجاب در برابر نامحرم واجب شرعی و عینی است ولی عزاداری کردن مستحب است !!!
    • ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      عزا، عزای امام حسین علیه السلام است فقط برا ایران نیست، هزاران سال هست برا امام حسین علیه السلام عزا میگیرند، چنین چیزی تاحالا ندیده بودیم، که این اتفاق تو ایران افتاد، ایران رو دارن ویران میکنند
    • سید IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      چند نفر حسینی با غیرت در کرج پیدا نشد که جلوی این بی حیا ها را بگیرد ترسیدن چاقو بخورند ؟پس چطور ادعا میکنند عاشق امام حسین ع هستند روز عاشورا هتک حرمت کردند و آن زمان و این زمان همه نگاه کردند وای بر مسلمانی ما
    • هم خدایی هست وهم روز قیامت ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      خدا لعنت کند کسی را که باعث بی بندو باری وبی حجابی توی جامعه اسلامی شد،اگر این افراد امام حسین رادوست دارن وعزاداری میکنن چرا احکام اسلامی برای رعایت حجاب را رعایت نمی‌کنند اینها برای خودنمایی و از بین بردن اصول اسلامی به صحنه اومدن ،خدا لعنتشون کنه به حق علی
    • فاطمه IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      عزیزان مسلمان امام حسین (ع)واهلبیت واصحابش برای حفظ شعائراسلام وقوانین اللهی به شهادت رسیدند این حرمت شکنی قابل توجیه نیست بدانید وآگاه باشیدکه درمقابل خانم حضرت فاطمه (س)بایدپاسخگوباشیم
    • فاطمه نظرعلی حقیقی ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      سلام . اینها اگر به خاطر امام حسین(ع) آمده اند باید شریعت ایشان را قبول داشته و خلاف شرع و قانون عمل نکنن پس برداشت این میشود که برای پرسه زنی، کیف قاپی و دوست خیابانی گیر آوردن آمده اند و باید با آنها برخورد جدی شود تا ریشه کن شوند
    • ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      اگر برنامه ریزی شده باشد بحثش کاملاً جداست اما اگر غیر از این است بجای بحث و جدل و این جماعت نوش دارو بر بعد از مرگ سهراب اگر همان لحظه مشاهده به آن دختران با لحن دوستانه شال روسری و حتی چادر هدیه می‌دادند و به خاطر حضور در مراسم عزاداری امام حسین ع اورا تشویق میکردند بسیار تأثیرگذار می بود
    • ناشناس ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 2
      بابا چرا بعضیا توکامنت چپکی جواب میدن ، اینجا کاری به حجاب و بد حجاب نیست ، اینجا هتک حرمت شده ، یعنی بی احترامی کردن و کارشون خیلی اشتباهه ، هر اعتقادی ارزش و احترام خودش داره ،وقتی دم از آزادی میزنید باید به هر دین و ایینی احترام بزارید شیعه سنی مسیح زردشتی وووو
    • تحلیگر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 1
      امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد همه وجودش خانواده اش شهید کرد تا اسلام واقعی حاکم بشه اون وقت یک عده بی حجاب دهن کجی میگند توی صف امام حسین واقعا الان امام حسین زنده بود بازهم کامنت می زاری بر خلاف حرف امام !!!! اگه مثل حر ام که توی صف یزید بود حداقل احترام به امام نجاتش داد
    • یاس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      واقعا احسنت به این حرکت ای کاش تو شهرهای دیگه هم این حرکت ادامه پیدا کنه تا از این مدل عزاداری باب نشده
    • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 3
      داستان موسی و شبان رو که شنیدید حتی خدا هم ناراحت شد و به موسی گفت تو چیکار داری اون شبان هر جور دوست داره داره با من صحبت میکنه و منو دوست داره بله عزیزان با پاهامون نریم به عزا با دلمون بریم
    • R.r ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 1
      ماشاالله به غیرت زنان ومردان کرجی امام حسین پشت وپناهتون باشه .ای کاش پدرومادران امروزی یکمقدار بچه هاشون رو توجیح کنن ای کاش فلسفه ی قیام امام حسین رو برای بچه هاشون بگن .امام حسین برای احیای دین خدا و امربه معروف ونهی از منکر قیام کرد .خدا عاقبت ما رو با چنین بچه هایی بخیر کنه .
    • ژیلا گوزلی از کرج ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 2
      سلام خواهرام من زنه ایرانی که از اول اینطوری بار اومدم باید الانم به خودم و همسرم حرمت قائل بشم باهم خوب باشیم به ولله دنیا ارزش خشم و جنگ نداره یاعلی .
    • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      همشون که بچه سال بودن .این کاراچیه واسه ۴تابچه مدرسه ای
    • ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 1
      یه کم به عزاداری خارج ازکشور هم که حجاب اجباری نیست نگاه کنید ببینید چطوری عزاداری میکنن چطور با حجابشون حرمت نگاه می دارند ولش کن ولش کن به بهانه اختیاری بودن حجاب راه به ترکستان هست بعداز این هم برن تو خونه هاشون با هر وضعیتی که میخوان عزاداری کنن
    • فریده IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 1
      اون شیطانه که در ذهنت القا کرده بدون حجاب در مراسم عزاداری امام حسین شرکت کنی. شیطان کار زشت رو در ذهن انسان القا می کنه و اونو در نظرش زیبا جلوه میده. مراقب القائات شیطان باش.
    • US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      مراسم شام غریبانه و ربطی ندارد به موضوع