۲۵ شهریور ۱۳۸۷، ۱۰:۳۱

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /

اعلام مقررات جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر

اعلام مقررات جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر

تعامل خانه سینما و ارشاد در جشن بزرگ سینما، سومین جشنواره فیلم شهر و اعلام مقررات جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر عناوین برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه 25 شهریورماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهری" در صفحه تجسمی می‌پردازد به همراهی با جمشید مرادیان در زمان خلق مجسمه‌هایش و نمایشگاه نقاشان قهوه خانه‌ای در سعدآباد. مطلبی درباره وضعیت اکران و پخش فیلم‌های سینمای جهان در صفحه سینما، نقد و تحلیلی بر مجموعه "بزنگاه" در صفحه فرهنگ، گزارشی از نمایشگاه بزرگ پیکاسو در ابوظبی در صفحه تجسمی و برپایی جشنواره فیلم پلیس، تقدیر از سه پیشکسوت تئاتر، 40 سیمرغ برای جشنواره فجر و اخباری کوتاه از رسول صدرعاملی، مهرداد فرید و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"ایران" در صفحه فرهنگ و هنر می‌پردازد به مطلبی درباره اجرای رضا گوران از درام "یرما" فدریکو گارسیا لورکا و کارگاه نقد. درخواست وزیر ارشاد برای همکاری آموزش و پرورش در نهضت قرآنی، پخش مجموعه "گل‌های گرمسیری" سه روز در هفته، راه‌اندازی موزه عروسک، مقررات بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، معرفی فیلم‌های مسابقه بین‌الملل جشنواره سینما حقیقت، جایزه جشنواره تورنتو برای اسلامدوگ و اخبار کوتاه در صفحه پایانی کار را تمام می‌کند.

"جام جم" در صفحه رسانه می‌پردازد به استقبال از برنامه‌های مذهبی و غیر نمایشی رسانه ملی، نشست خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، گیشه خوب فیلم برادران کوئن، حضور 24 فیلم در بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره سینما حقیقت و اخبار کوتاه. گفتگو با محمدحسن معطری مدیر شهرک سینمایی غزالی در صفحه گفتگو، نگاهی به قرائت قرآن و اذان و مناجات در ماه رمضان در صفحه فرهنگ، پیشنهاد یک طرح ملی در صفحه رادیو و تلویزیون و انیمیشن شدن بوستان سعدی، یادداشتی بر مجموعه "مثل هیچکس" و معرفی برنامه‌های امروز شبکه‌های صدا و سیما در صفحه بخوانید و ببینید منعکس شده است.

"اعتماد ملی" در صفحه ادب و هنر می‌پردازد به فیلم تازه ژان‌لوک گدار، بررسی عملکرد فرهنگی دولت نهم، گپی با ناصر تقوایی، اهدا 40 سیمرغ در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر، تعامل خانه سینما و وزارت ارشاد در جشن بزرگ سینمای ایران، درباره مرحوم عطاءالله کاملی و تازه‌ها.

"اعتماد" در صفحه سینما می‌پردازد به مروری بر بتمن‌های سینمایی، درباره کتاب‌های مصوی دی‌سی و یادداشتی بر فیلم "شوالیه تاریکی". اعلام زودهنگام مقررات جشنواره بیست و هفتم فجر، نشست خبری جشنواره فیلم شهر، توضیح مدیر عامل خانه سینما درباره نامزدهای جشن سینمای ایران، یادداشتی بر مجموعه "بزنگاه"، به استقبال دوازدهمین جشن سینمای ایران و اخبار کوتاه در صفحه پایانی مورد توجه قرار گرفته است.

"حیات نو" در صفحه پایانی می‌پردازد به نگاهی به کارنامه فیلمسازی ژان رنوار، نشست مطبوعاتی سومین جشنواره فیلم شهر، جایزه جشنواره چین برای فیلم "اتوبوس شب"، انتشار اتوبیوگرافی جی‌جی بالارد و اخبار کوتاه.

"جوان" در صفحه پایانی می‌پردازد به سیاست یک بام و دو هوا در جشن خانه سینما، حرف‌های وزیر ارشاد، یادداشتی بر مجموعه‌های رمضانی سیما، روی خط فرهنگ، انتشار یک میلیون جلد کتاب از سوی آستان قدس رضوی و اخبار کوتاه.

"کارگزاران" در صفحه پایانی می‌پردازد به تشییع پیکر مرحوم عطاءالله کاملی، گزارش نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم شهر، گزارش از جشنواره فیلم تورنتو،‌ حرف‌های مدیر عامل خانه سینما درباره نامزدهای جشن بزرگ سینمای ایران، گفتگو با امین تارخ دبیر جشن خانه سینما و اخبار کوتاه.

کد خبر 749704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha