۳۰ خرداد ۱۳۸۸، ۱۵:۲۸

جشنواره نمایش نامه خوانی طنز گلشن در مشهد پایان یافت

مشهد - خبرگزاری مهر: نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی طنز تئاتر با عنوان "گلش" ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سروش طاهری دبیر جشنواره ظهر شنبه در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران افزود: 30 متن طنز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی متن ها 16 متن پذیرفته شدند و پس از بازخوانی این آثار 12 اثر بازبینی شده و از این تعداد هفت اثر به جشنواره راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه جواد محمدزاده به عنوان هنرمند پیشکسوت در جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت، افزود: از آقای معین منظری هم به عنوان طراح بروشور جشنواره تقدیر شد.

طاهری در ادامه به آرا هیئت داوران اشاره کرد و بیان داشت: در بخش موسیقی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خاطر نمایش" خر تو خر" به حمید حاتمی نژاد  تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: در بخش اکت خوانی لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به خانم سحر ناصری برای نمایش " خر تو خر" رسید و امید مقدس برای نمایش "جعفر خان از نمایش برگشته " هم توانست به عنوان اکت خوان برگزیده دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را نصیب خود کند.

دبیر جشنواره طنز "گلشن" گفت: در بخش بازیگران زن، خانم ها زهرا شریعتی به خاطر نمایش" خداحافظ "، و نرگس نادر زاده به خاطر نمایش" شب های آوینیون " مورد تقدیر قرار گرفتند و خانم ندا کوهی به عنوان بازیگر زن برگزیده جایزه ویژه را به خود اختصاص داد.

طاهری گفت: همچنین بازیگری مرد برگزیده جشنواره به سعید ولی زاده تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کارگردانی فهیمه نوروزی به خاطر نمایش "جعفر خان از نمایش برگشته" دیپلم افتخار و جایزه نقدی  کارگردان برگزیده را بدست آورد.

دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی طنز تئاتر در پایان گفت: در بخش نویسندگی هیات داوران هیچ گونه انتخابی نداشتند.

کد خبر 899413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha