۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۱۴:۴۳

دبیر ستاد منشوری خبرساز شد/

عواقب اتهام قهرمانی با "شیرینی و سکه لای گز" / شکایت سپاهان از علیپور

عواقب اتهام قهرمانی با "شیرینی و سکه لای گز" / شکایت سپاهان از علیپور

باشگاه سپاهان اعلام کرد در صورتیکه دبیر ستاد منشوری اخلاقی فدراسیون فوتبال نتواند اتهام خود را ثابت کند، از وی شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی مصاحبه اخیر حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه ای به سازمان لیگ راجع به اظهارات و تهمت های وی علیه این باشگاه  که در بخشی از این مصاحبه آمده است، سریعا توضیح خواست.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد چنانچه علیپور نتواند ادعای واهی خود را ثابت کند از نامبرده شکایت می کند تا اشخاصی که ادعاهای کذب و واهی می نمایند بدانند که لازم است برای این ادعاها مدرک داشته باشند و آن را ثابت کنند.

علیپور در قسمتی از حرف‌های خود به اولین  قهرمانی فولاد مبارکه  سپاهان در دومین سال لیگ حرفه‌ای اشاره کرده و به نوعی آن را زیر سئوال برده است. علیپور در این مصاحبه ادعا کرده که آن قهرمانی با شیرینی و سکه لای گز و پرداخت 25 میلیون تومان به دست آمده است!
 
محسن پورسینا رئیس هیئت مدیره فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به حرف‌‌های علیپور گفت:« این صحبتها باید از سوی آقای علیپور ثابت شود و از این فرد شکایت می کنیم. واحد حقوقی باشگاه سپاهان این موضوع را زیر نظر دارد و اقدام لازم را در مورد سخنان وی انجام می دهد. اطمینان داشته باشید ما این صحبتها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت. کسی که این حرفها را زده است باید پای حرف هایش بایستد تا پاسخ قاطع ما را دریافت کند.»
 
وی ادامه داد:« ما تاکنون دو بار قهرمان لیگ برتر شدیم که در هر دو مرتبه با اقتدار، بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و سایر عناوین را به خود اختصاص دادیم. ما درفصلی که آقای علیپور عنوان کرده اند و اولین قهرمانی لیگ برتر را از آن خود نمودیم در 11 بازی اول 10 برد و یک تساوی کسب کردیم و یک آمار بی نظیر برجای گذاشتیم. شاید دلیل این صحبتها در آستانه لیگ برتر جوسازی علیه سپاهان باشد ولی یقین بدانید ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و شکایت هم انجام خواهیم داد. آقایان اگر می خواهند به موارد مشکوک اشاره کنند بروند ماجرای 7 دقیقه وقت اضافه را پیگیری کنند.»
کد خبر 1119500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha