۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

رییس جمعیت هلال احمر کشور:

همکاری متقابل مبلغان و امدادگران هلال احمر را به رخ دنیا می کشیم

همکاری متقابل مبلغان و امدادگران هلال احمر را به رخ دنیا می کشیم

قم- رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: همکاری های متقابل مبلغان دینی با امدادگران جمعیت هلال احمر، الگوی موفقی است که این موضوع را به رخ دنیا می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند عصر یکشنبه در دومین همایش مبلغان بشر دوستی در قم گفت: طلاب همواره در امداد رسانی حوادث کمک کار هلال احمر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: دستگیری از آسیب دیدگان و کمک به آنان در حوادث و بحران‌ها از جمله مأموریت‌های جمعیت هلال احمر است.

وی بیان کرد: هلال احمر از دو بال دین و مردم در پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد و حضور طلاب و مبلغان بشر دوستی و همراهی آنان با جمعیت هلال احمر در همین راستا است.

کولیوند تصریح کرد: حضور و همکاری مبلغان و امدادگران هلال احمر در کنار یکدیگر الگویی کم نظیر است که می‌تواند در عرصه بین الملل آن را عرضه کرد.

وی اضافه کرد: طلاب و مبلغان در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌توانند در کنار امدادگران جمعیت هلال احمر اقدامات مشترک خوبی انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: مبلغان دینی همواره در انجام کارهای خیر و نیک با شتاب عمل می‌کنند و در این عرصه با اراده پولادین و گام‌های استوار قدم برمی‌دارند.

وی تاکید کرد: همکاری متقابل مبلغان دینی با امدادگران جمعیت هلال احمر، الگوی موفقی است که این موضوع را به رخ دنیا و صلیب سرخ جهانی می‌کشیم.

کد خبر 6104650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha