۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲

در نشست هم اندیشی با رسانه مطرح شد؛

انتقاد از افت فشار و قطعی مکرر آب در لامرد

انتقاد از افت فشار و قطعی مکرر آب در لامرد

لامرد- نشست هم اندیشی فرماندار لامرد با خبرنگاران برگزار و در این جلسه از قصه پرغصه کمبود، افت فشار و قطع و وصل مکرر آب در این شهرستان انتقاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خضری فرماندار لامرد شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و کارشناسان روابط عمومی با بیان اینکه ارتباط مؤثر با رسانه‌های رسمی باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، بر تعامل و پاسخگویی بیش از پیش مدیران ادارات و مسؤولان روابط عمومی به خبرنگاران و خبرگزاری‌ها تاکید کرد.

فرماندار لامرد با اشاره به اینکه انعکاس ندادن عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بی انصافی در حق مدیر و آن دستگاه و خدمتگزاران نظام است تصریح کرد: روابط عمومی‌های هر اداره با دیگر دستگاه‌ها ارتباط بگیرند و از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شوند زیرا این کار موجب شفافیت بیشتر عملکردها و کارایی بهتر مدیران ادارات می‌شود.

وی افزود: همانطور که قبلاً هم گفته‌ام یکی از مؤلفه‌های ارزیابی مدیران شهرستان در سال جدید ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد آگاهی مردم از عملکرد ادارات را حق آنها دانست و گفت: گاهی مردم از کارکرد یک دستگاه اجرایی هیچ اطلاعی ندارند و بدون تردید عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده و عملکرد و اقدامات آن دستگاه یا ارگان را منفی گزارش می‌دهند.

رئیس شورای تأمین شهرستان لامرد با بیان این مطلب که امروز تبلیغات رسانه‌های دشمن گسترده و برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است، تصریح کرد: در این حوزه نقش اصحاب رسانه مهم و تأثیرگذار است و باید با اطلاع رسانی به موقع اعتماد را به مردم برگردانند.

پیش از سخنان فرماندار شهرستان لامرد، هر کدام یک از خبرنگاران به مشکلات و معضلات حوزه پیرامونی خود پرداختند و خضری به سوالات آنان پاسخ داد.

رسانه‌های لامرد تأثیر زیادی در شناساندن لامرد به دیگران دارند

در ابتدای این جلسه سید مهدی احمدی رئیس بسیج رسانه شهرستان لامرد به عملکرد خوب رسانه‌های لامرد نسبت به بعضی از شهرستان‌های استان فارس پرداخت و گفت: الحق و الانصاف خبرنگاران لامردی در تمامی زمینه‌ها فعال هستند و در ایام انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت کنونی، شهرستان صنعتی لامرد را نسبت به قبل بیشتر به کشور معرفی و شناسانده‌ایم و امید است این ظرفیت‌ها را با هم افزایی بین اصحاب رسانه روز به روز رسانه‌ای تر و گسترده‌تر کنیم.

در ادامه عبدالرضا حسن زاده پیشکسوت اصحاب رسانه و سردبیر هفته نامه سبحان لامرد و مهر نیز در این جلسه نسبت به طولانی شدن بعضی از پروژه‌ها بویژه پروژه‌های ورزشی انتقاد کرد و گفت: این مهم باید هر چه سریع‌تر محقق شود تا ناامیدی در جامعه به وجود نیاید و مردم نسبت انقلاب و نظام امیدوارتر شوند.

محمود صابری زاده خبرنگار خبرگزاری مهر، نسبت به عملکرد ضعیف مدیران بعضی از ادارات و نهادها انتقاد کرد و گفت: مشاهده شده است که در بعضی از ادارات با وجود برپایی مراسم بزرگ و گسترده، اما از خبرنگاران جهت پوشش خبری دعوت نشده، ظاهراً اصلاً نیازی پوشش خبری و اطلاع رسانی نیست که باید به آنها تذکر داد.

وی از فرماندار شهرستان لامرد خواست تا نسبت به پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارمندان بعضی از صنایع بویژه شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی سیگلو اقدام جدی کند.

صابری زاده در ادامه به قصه پرغصه شهروندان لامردی نسبت به مشکل آب شهر لامرد اشاره کرد و گفت: نبود آب در لوله‌ها، افت فشار و قطع و وصل آب به یک معضل تبدیل شده که باید برای این مهم فکری عاجل کرد.

وضعیت پیشرفت پروژه آزادراه لامرد - خنج (قطعه دوم و سوم) از دیگر سوالاتی بود که از خضری فرماندار لامرد پرسیده شد که وی به تک تک این سوالات پاسخ دادند.

همچنین، نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران ادارات و نهادها و تغییر مدیران بعضی از ادارات به دلیل عملکرد ضعیف آنها از دیگر مطالبات و خواسته‌های اصحاب رسانه شهرستان لامرد از فرماندار این شهرستان بود.

کد خبر 6104651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha