۲۳ شهریور ۱۳۸۹، ۹:۰۹

خداحافظی صنعتی‌ها با تهران /

تمام شرکتهای صنعتی و معدنی ملزم به ترک تهران شدند

تمام شرکتهای صنعتی و معدنی ملزم به ترک تهران شدند

معاون وزیر صنایع و معادن از الزام تمامی شرکتهای صنعتی و معدنی زیرمجموعه این وزارتخانه به ترک تهران خبر داد و اعلام کرد از این پس هیچ کارمند شرکت غیر توسعه‌ای نمی‌تواند در تهران بماند.

ایرج ندیمی در گفتگو با مهر با اشاره به الزام زیر مجموعه‌های وزارت صنایع و معادن به خروج از تهران گفت: تمامی شرکتها و سازمانهای غیر توسعه ای این وزارتخانه ملزم به خروج از تهران و انتقال به استانهای دیگر شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت صنایع تاکید کرد که حتی یک کارمند شرکت غیر توسعه ای نمی تواند در تهران بماند؛ مگر اینکه مجوزهای لازم برای حضورش در تهران کسب شود.

به گفته وی، تنها وزارت صنایع و معادن و دو سازمان توسعه ای اجازه حضور در تهران را دارند که در صورت حمایت دولت و ارایه تخفیفها برای خرید زمین آنها نیز آمادگی خروج از تهران را دارند.

ندیمی با اشاره به برخی استثناها در انتقال زیرمجموعه های وزارت صنایع، اظهار داشت: آن دسته از شرکتهای زیر مجموعه وزارت صنایع  که در راستای اهداف اصل 44 قانون اساسی فعالیت می کنند از جمله ایدرو و ایمیدرو در تهران باقی می مانند که در صورت فراهم شدن شرایط انتقال به اطراف تهران، آنها نیز از تهران خارج می شوند.

به گفته این معاون حقوقی وزارت صنایع، تعداد محدودی از کارمندان شرکتهای زیر مجموعه برای انجام برخی کارها هنوز در تهران هستند که با دستور وزیر حقوق خود را دریافت می کنند که آنان نیز به استانهای مربوطه منتقل خواهند شد.  

کد خبر 1150815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha