۷ فروردین ۱۳۹۰، ۱۱:۵۷

ایازی خبر داد:

ساخت فضاهای تفریحی و ورزشی در بوستان ولایت

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: احیای فضاهای عمومی فرهنگی ، ورزشی ، سرگرمی و اجتماعی از نیازهای اصلی بوستان ولایت در منطقه 19است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای عالی فرهنگی ، اجتماعی شهرداری تهران به ریاست دکتر محمد هادی ایازی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری به منظور تعیین فضاهای فرهنگی بوستان ولایت برگزار شد.

دکترمحمد هادی ایازی در این نشست با توجه به اهمیت موقعیت بوستان ولایت در جنوب شهر اظهار داشت: احیای فضاهای عمومی فرهنگی و اجتماعی از نیازهای اصلی این بوستان است بنابراین در این بوستان مجموعه هایی چون شهربانوان، شهر کودک، مراکز تفریحی و ورزشی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با توجه به تاکید شهردار تهران برای بهره برداری از این بوستان در سوم خرداد گفت: به همین منظور بیشتر ابنیه و فضاهای موجود که از ساختار شهری مناسبی برخوردار است حفظ و احیا خواهد شد.
 
ایازی موقعیت بوستان ولایت را برای ایجاد مراکز تفریحی و فراغتی که نیاز جنوب تهران است مناسب دانست و افزود: شهرداری منطقه 19 این مراکز را در حد استانداردهای بین المللی و به شکل چشم نواز و زیبایی در مجموعه بوستان ولایت اجرا خواهد کرد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به زمان بهره برداری این مجموعه ها اشاره کرد و گفت: این مجموعه ها همزمان با بهره برداری از بوستان ولایت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
 
احداث نخستین شهر ویژه بانوان در منطقه 19
 
شهردار منطقه 19 نیز در این نشست گفت: این جلسه به منظور هماهنگی طرح های بوستان ولایت و پیرو چهارمین بازدیدی که شهردار تهران از بوستان ولایت در سال جدید داشتند، برگزار شد و در آن طرح های اعلام شده مورد بررسی قرار گرفت.
 
مهندس فتح اللهی با اشاره به احداث مجموعه شهربانوان در بوستان ولایت افزود: ضلع شمال شرقی بوستان ولایت به شهر ویژه بانوان اختصاص یافته و در این نشست 20 کاربری برای آن اعلام شد که اکثر آن ها با تایید دکتر ایازی ، توسط شهرداری منطقه 19 به اجرا درخواهد آمد.
 
وی اظهار داشت: این مجموعه با فضاهای قبلی ایجاد شده برای بانوان در شهر تهران  متفاوت خواهد بود چراکه در این شهر بیشتر برنامه های تدارک دیده شده با موضوعات سرگرمی و فراغتی، هنری و زیبایی شناسی،  ورزشی و هیجانی و اجتماعی و مذهبی خواهد بود که از این حیث منحصر به فرد است.
 
شهردار منطقه زیر بنای این مجموعه را در حدود 20 هکتار اعلام کرد و گفت: ایجاد این شهر از اقدامات بسیار مهم شهرداری تهران برای شادی و نشاط بانوان بخصوص مادران و دختران است تا در فضایی مجزا با آرامش و راحتی به تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه خود بپردازند.
 
وی زمان بهره برداری از این پروژه را همزمان با افتتاح بوستان ولایت سوم خرداد اعلام کرد. 
کد خبر 1278243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha