۲۳ شهریور ۱۳۹۰، ۹:۲۹

همراه آخرین تصاویر/

تصویربرداری فیلم "آدم آهنی" به اشرفی اصفهانی رسید

تصویربرداری فیلم "آدم آهنی" به اشرفی اصفهانی رسید

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "آدم آهنی" به نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر به اشرفی اصفهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم "آدم آهنی" به نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی علی واله‌ و محمدعلی کیانی اواسط شهریور در لوکیشن خیابان گلابدره منطقه دربند کلید خورد و این روزها در بلوار اشرفی اصفهانی پیگیری می‌شود. به زودی گروه برای ادامه کار به لوکیشن دیگری می‌روند.

این فیلم در ژانرهای کودک، تخیلی و کمدی تولید می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته می‌شود. شهرام  قائدی ،علی صادقی، لادن طباطبایی، هومن برق‌نورد، محمدعلی کیانی، امیرغفارمنش، مرتضی کاظمی، مرجان قمری، مجید اکبری، علی راسخ، حامد توکلی، مهدی هاشمی، یوسف طاهریان،حامد کیازال و علیرضا مظفری و با حضور احمد علامه‌دهر، شهین تسلیمی، جواد انصافی، احمدرضا اسعدی در این فیلم بازی دارند.

علی صادقی با گریمی جالب در این فیلم حضور دارد. اونقش یک فروشنده بازی‌های رایانه ای را ایفا می‌کند. قصه این فیلم ویدئویی درباره پسرنوجوانی به نام سیناست که به دلیل زیاده‌روی در انجام بازی‌های کامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند.

مادر او در پروژه‌های سینمایی طراح گریم و پدر او نیز یک بنگاه‌دار بی‌خیال است و در این میان تنها واله، دایی سینا، که مدیر مدرسه او نیز هست، متوجه این جریان شده و درپی رسیدگی به این مشکل برمی‌آید. اما ماجرا پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید. سینا در توهمات خود گرفتار یک اتفاق عجیب و تا حدودی هولناک شده است که ...

عوامل تولید "آدم آهنی" عبارتند از تهیه‌کنندگان: علی واله، محمدعلی کیانی، مجریان طرح: مجتبی پیری، بابک رزمجو، مشاور پروژه: مقصود جباری، مدیر تولید: حمید احمدی، مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح‌‌مرزی، مدیر تصویربرداری: عباس رحیمی، صدابرداری: بهروز عابدینی، آهنگساز: بهرنگ قدرتی، شاعر: عبدالجبار کاکایی، مسؤول جلوه های ویژه رایانه‌ای: رضا میثاقی، مسؤول بازی رایانه‌ای: امیررضا بانی شرکا، جلوه‌های ویژه میدانی:رضا ترکمان، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: یوسف طاهریان، منشی صحنه: افسانه شیخی، تصویربردار پشت صحنه: نوید جهانشیر و عکاس: میلاد مسگرها.

کد خبر 1407318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha