۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۸:۵۷

خبرهای ویژه سایت‌های خبری؛

توصیه یک میلیارد دلاری‌ وزیر برای"آریا" / احتمال پناهندگی بازیکنان بحرین

توصیه یک میلیارد دلاری‌ وزیر برای"آریا" / احتمال پناهندگی بازیکنان بحرین

احتمال اعتصاب ‌چند باشگاه‌ لیگ‌برتری، تهرانی ها و کرجی ها مجرم ترین ها در کشور، درخواست تاج زاده از احمدی نژاد برای افشای اسناد از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش سرویس ویژه مهرسایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز سه شنبه 19مهرماه  برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

آقای وزیر این سند توصیه یک میلیارد دلاری‌ است، پشت‌پرده‌اش را شما بگویید

شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا، مجموعه سرمایه گذاری خصوصی است که این روزها انتشار اخبار سوء استفاده‌های عجیب و نجومی مؤسسان آن از مجموعه بانکی کشور که رسانه‌ها رقم آن را تا 3000 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند، همه را شگفت‌زده کرده است. این در حالی است که اسناد به دست آمده توسط سایت خبری رجاء حاکی از نامه‌نگاری وزیر وقت بازرگانی با رئیس کل بانک مرکزی، برای افزایش سقف اعتباری یک میلیارد دلاری در بانک ملی برای یکی از شرکت‌های اقماری گروه امیرمنصور آریا و همچنین مستثنی شدن یکی دیگر از این شرکت‌های اقماری از شمول بسته سیاستی- نظارتی شبکه بانکی در سال 89 شده است.

احتمال اعتصاب ‌چند باشگاه‌ لیگ‌برتری!

به دنبال کمک مالی سازمان لیگ به مدیریت باشگاه پرسپولیس ، سایر مدیران باشگاه‌های لیگ برتری هم به این فکر افتادند تا از طریق مراجعه به سازمان لیگ برخی مشکلات مالی خود را برطرف کنند اما هنوز معلوم نیست سازمان لیگ توانایی پرداخت این مبالغ را به باشگاه‌های متقاضی داشته باشد .

در همین راستا سایت خبری رجاء نوشت : مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری در مراجعه به سازمان لیگ خطاب به عزیزمحمدی اعلام کردند با بحران مالی بسیار زیاد رو به رو شدند به گونه‌ای که اگر نتوانند پیش پرداخت بازیکنان را تا قبل از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به بازیکنان و کادر فنی خود پرداخت نکنند ممکن است با مشکلات بزرگی چون اعتصاب بازیکنان رو به رو شوند.

برخی شیادان سیاست‌باز برای رسیدن به مقاصدشان از ادعای ارتباط با امام زمان(عج) استفاده می‌کنند

رجا نیوز به نقل از آیت الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی نوشت:برخی شیادان سیاست‌باز برای رسیدن به مقاصدشان از ادعای ارتباط با امام زمان استفاده می‌کنند و این وظیفه طلاب و علماست که با این نوع انحرافات مقابله کنند تا مردم و متدینین در دام این شیاطین گرفتار نشوند.

تهرانی ها و کرجی ها مجرم ترین ها در کشور

سایت خبرآنلاین به نقل از سردار احمدرضا رادان نوشت: ۳۵ درصد از جرائم کل کشور در استان البرز و تهران اتفاق می‌افتد و با توجه به اینکه یک سوم جرائم کل کشور در این استان اتفاق می‌افتد ۳۶ درصد کل تماس‌های ۱۱۰ نیز مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

نقل قول جدید طنزنویس فراری از هاشمی‌رفسنجانی

جهان نیوز نوشت : عضو تیم گرداننده سایت جرس با ادعای اینکه دولت هایی که از منتقدان و مخالفان جریان اصلاحات تشکیل شود کارآمد و عقلانی نیست، تنها راه چاره را سپردن امور به دست کسانی چون هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی و محمد خاتمی یا به گفته او "جبش سبز" دانست.  ابراهیم نبوی به نقل از آقای هاشمی عنوان کرده است: می گویند هاشمی به فرزندانش گفته بود که من اگر سر به اطاعت فرود بیاورم شما تا ابد راحتید، اما اگر از مردم دفاع کنم و بخواهم جلوی این وضع را بگیرم، دیگر هیچ کدام تان هیچ امنیتی ندارید. همچنین خاتمی گفته بود که من برای نابودی یک ملت نگرانم.

یک انتصاب غیرتخصصی دیگر در سطوح بالای دولت

سایت خبری الف با تاکید بر اینکه رئیس کل جدید بیمه مرکزی ایران تجربه و تخصص خاصی در صنعت بیمه ندارد ، نوشت: سوابق اجرایی سید محمدکریمی که اخیراً با تصویب هیات دولت به ریاست کل بیمه مرکزی منصوب شده نشان می‌دهد وی در سال ۸۶ استاندار مازندران بود و پس از حدود ۲۰ماه در آبان ماه ۸۸ به عنوان مدیر عامل صندوق مهررضا منصوب شد. بررسی‌های نشان می‌دهد، کریمی در اولین اقدامات خود در صندوق مهر رضا مهلت بازپرداخت تسهیلات اشتغال صندوق مهررضا را از ۳ سال به ۵ سال اضافه کرد و در سال ۸۹ نیز به رئیس جمهور تعهد داده بود ۲۰۰هزار فرصت شغلی ایجاد کند که در نتیجه تصمیمات وی، منابع صندوق مهررضا در سه ماهه پایانی سال ۸۹ دچار کسری شد.

معصومه ابتکار:آقایان به فکر مرگ جریان اصلاح طلب هستند

معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران و فعال اصلاح طلب در پاسخ به اینکه با حضور نیافتن یک جبهه مخالف اصولگرایان در مجلس، چه اتفاقی برای روند قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین خواهد افتاد ، به سایت خبری آتی گفت : به نظر من این مسئله همان چیزی است که مطلوب یک طیف خاصی از اصولگرایی بوده و محدودیت کامل اصلاح طلبان هدفی بوده است که جریانی از اصولگرایان آن را دنبال می کردند. بدین گونه که احزاب، روزنامه ها و تریبون هایشان تعطیل شود و افراد سیاسی آن محدود شوند. آنها بارها «مرگ جریان اصلاح طلب» را عنوان کرده اند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا وقتی که بسیاری از خسارات وارده به اصلاح طلبان جبران نشود و آزادی بسیاری از فعالان ما رقم نخورد، عملاً جریان اصلاحات نیز حضوری در روند انتخابات نخواهد داشت.

ایران بدون هیچ قید و شرطی آماده کمک به ارتش لبنان است

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری آورده : غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در پاسخ به درخواست رییس جمهور لبنان مبنی بر تجهیز ارتش این کشور تاکید کرده جمهوری اسلامی ایران برای ارائه کمک به ارتش لبنان و گسترش همکاری های دفاعی بین دو کشور رسماً و بدون هیچ قید و شرطی آمادگی دارد.

ایران در دل تل آویو هم مهره های نفوذی دارد

محمدکریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، ‌با بیان این که هوشیاری و تیزبینی وزارت اطلاعات در تمامی حوزه ها ناامنی فکری را برای اپوزیسیون و رژیم صهیونیستی به دنبال داشته است، گفت: اقدام وزارت اطلاعات در نفوذ به مجموعه اپوزیسیون خارج از کشور بخشی دیگر از توانمندی های وزارت اطلاعات ایران و سربازان گمنام امام زمان است. عابدی با بیان این که ایران در جای جای دنیا مهره هایی دارد که به موقع آماده خدمت به نظام هستند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در دل تل آویو و نقطه نقطه رژیم اشغالگر قدس نیروهایی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی دارد که هر زمانی که ماموریت شان فرا برسد رسالت خود را اجرا می کنند.

حکم اعدام یوسف ندرخانی لغو شد

خبرگزاری ایسنا نوشت : دیوان عالی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پرونده اتهامی «یوسف ندرخانی» در این دیوان نقض شده و تاکنون نظر نهایی درباره آن داده نشده است.متن کامل اطلاعیه دیوان عالی کشور درباره این پرونده به این شرح است: «پرونده اتهامی "یوسف ندرخانی" متهم به ارتداد در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفته و به علت نقص تحقیقاتی، نقض گرفته شده و به دادگاه صادر کننده رأی جهت تکمیل و رفع نواقص ارسال شده است، بدیهی است پس از رفع نواقص مورد نظر و صدور حکم مجدد و در صورت اعتراض و ارسال به دیوان عالی کشور در مورد پرونده اظهار نظر خواهد شد».

احتمال پناهندگی بازیکنان بحرین به ایران

یک منبع آگاه به سایت خبری  ندای انقلاب گفت: رژیم آل خلیفه با احتمال پناهندگی برخی بازیکنان تیم بحرین ، با دستور مستقیم شاه بحرین بیش از ۳۰ نیروی زبده امنیتی این کشور با اختیار تام برای جلوگیری از این امر راهی تهران شده اند. به گفته این منبع آگاه شدت حفاظت نیروهای امنیتی بحرین و سخت گیری‌ها در رفت و آمدهای بازیکنان حتی در لابی هتل تا آنجاست که رفت و آمد هر بازیکن به همراه دو نیروی امنیتی انجام می گیرد. این منبع آگاه تاکید کرد: بر اساس برخی اخبار دریافتی، فاصله ۱۵ دقیقه ای بین دونیمه بازی امشب آبستن تحولات بزرگی در تیم بحرین خواهد بود تا جایی که این اتفاق ممکن است به حاضر نشدن بحرینی ها در نیمه دوم بینجامد. رژیم آل خلیفه به شدت بر روی بازی امشب ایران - بحرین حساسیت نشان داده است.

درخواست تاج زاده از احمدی نژاد برای افشای اسناد

سایت خبری جهان نوشت : مصطفی تاج زاده در یادداشتی که به ادعای ارگان میرحسین موسوی از زندان ارسال کرده، با اشاره به اسناد ادعایی روزنامه ایران که گفته شده بود در اختیار رئیس جمهور است و در زمان مقتضی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد ، نوشت: نمی دانم  او واقعاً این اسناد را در اختیار دارد؟ در هر حال نباید از این مسئله ساده گذشت. به گفته این فعال جریان فتنه "لازم است آقای احمدی نژاد مجبور به پاسخ گویی شود که در صورت درست بودن ادعای روزنامه ایران، چرا این اسناد را برای پی گیری در اختیار قوه قضائیه یا رهبری نظام نگذاشته است! اگر هم بر این باور است که ارائه اسناد مذکور به مقام رهبری یا قوه قضائیه بی فایده است، چرا تاکنون آن ها را افشا نکرده است؟

کد خبر 1430596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha