۱۸ بهمن ۱۳۸۳، ۱۷:۲۱

گفتگوي "مهر" با سرپرست گروه دلنوازي

مهرداد دلنوازي: موسيقي خوب را بايد اهل فن تاييد كنند و مردم بپسندند

صدا و سيما قصد دارد موسيقي خوب به مردم عرضه كند اما تامين موسيقي 18 شبكه راديو و تلويزيون دشوار است.

"مهرداد دلنوازي"، نوازنده تار و سرپرست گروه دلنوازي در گفت وگو با خبرنگار موسيقي "مهر" اظهار كرد: جشنواره امسال قويتر از پارسال است و با كيفيت بهتر و با انتخاب گروههاي خوب جشنواره امسال بهتر شده و از نظم بهتري برخورداري است.

وي افزود: برگزاري جشنواره موسيقي بسيار كار مناسبي است و در واقع بهانه اي است براي اجرا و گروهها مي توانند در صحنه رقابت سالم داشته باشند و تبادل احساس و هنر داشته باشند.

وي همچنين گفت: اين گروه با نام گروه دلنوازي سالهاست كه مشغول فعاليت است، اما با اين اعضاي ثابت از گروه، مدت 10 سال است كه همكاري داريم.

وي افزود: قطعاتي كه اجرا شد، از ساخته هاي استاد فرامرز پايور و بعضي هم از تضامين قديمي بود كه تنظيم آنها براي اركستر بود.

وي گفت: جاي دارد يادي از استادم فرامرز پايور كنم كه ايشان هميشه مي گفتند: موسيقي كه اهل فن آن را تاييد كنند و مردم هم بپسندند موسيقي خوب و سالم است و هميشه سعي شما براين باشد.

وي افزود: من الان ضمن آنكه خودم در تلويزيون مشغول هستم، بايد بگويم كه صدا و سيما قصد دارد موسيقي خوب به گوش مردم رساند، اما اگر قرار شود براي 18 شبكه تلويزيون و راديو موسيقي با سليقه هاي مختلف تامين شود، بايد سالي 400 هزار ساعت موسيقي اجرا شود كه به نيروي زيادي احتياج است.

وي گفت: به عنوان برنامه آينده، كتاب رديف ابتدايي براي تار تاليف استاد فرامرز پايور و تنظيم براي تار و توسط بنده در دست دارم.

وي در آخر افزود: تشكر مي كنم از تمامي مسوولين كه زحمت كشيدند و نظم دادند به برنامه هاي موسيقي و با اميد به اينكه در سالهاي آينده شاهد برنامه ها و جشنواره هاي پربارتر باشيم.

 

کد خبر 155560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha