۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۰۷

تقوی نیا در گفتگو با مهر:

قاچاق کالا اقتصاد کشور را بیمار می کند/ ایجاد اشتغاد در راستای مبارزه با قاچاق کالا

قاچاق کالا اقتصاد کشور را بیمار می کند/ ایجاد اشتغاد در راستای مبارزه با قاچاق کالا

سمنان-خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون تخصصی کمیته فرهنگی و تبلیغات شهرستان سمنان گفت: قاچاق کالا علاوه بر تخریب تولیدات داخلی، سرمایه گذاری را در بخش های صنعت کاهش و اقتصاد کشور را بیمار می کند.

حجت الاسلام یدالله تقوی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راه کارهای رسیدن به اقتصاد پویا در کشور را مبارزه با قاچاق کالا دانست و اظهار داشت: ایجاد اشتغال می تواند مهم ترین و بهترین راه در راستای مبارزه با قاچاق کالا باشد.

عضو کمیسیون تخصصی کمیته فرهنگی و تبلیغات شهرستان سمنان، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر ایجاد اشتغال در کشور به ارتقای تولیدات داخلی نیز کمک می کند.

وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، تولید کنندگان داخلی نیز به نحوی عمل کنند که بر اساس آن بتوانند کالاهای با کیفیت قابل رقابت با کالاهای خارجی قاچاق را تولید کنند زیرا زمانی که در کشور کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود به طور قطع راه مبارزه با قاچاق کالا به خودی خود هموار خواهد شد.

تقوی نیا با تاکید بر اینکه یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا در کشور توجه به کاهش قیمت تمام شده تولیدات در داخل است، اظهار داشت: اگر در امر تولید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که قیمت تمام شده کالاهای ما پایین بیاید به طور حتم می توانیم با کالاهای خارجی قاچاق و کم کیفیت مبارزه کنیم.

کد خبر 1615788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha