۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۵

اخبار کوتاه/

منتخبان کارگر مازندران خانه کارگر مشخص شدند

منتخبان کارگر مازندران خانه کارگر مشخص شدند

ساری - خبرگزاری مهر: منتخبان کارگر مازندران، هیئت اجرایی خانه کارگر با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره بزرگ خانه کارگر مازندران با حضور حسین کمالی عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی و حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر با شناخت منتخبین کارگران مازندرانی کار خود را به پایان رسید.

از 690 رای ماخوزه فرامرز درخشنده با کسب 436 رای، زهرا صادقی با 347 رای، ابوتراب یحیایی با 327 رای، محمد بازیار با 326 رای، رجبعلی سیفی با 320 رای، حسن شکری با 304 رای، رمضانعلی پاکزاد با 171 رای، سید هادی ساداتی با 170 رای با کسب اکثریت آرا بعنوان اعضای اصلی و حسین عابدیان با 150 رای، یوسفعلی عمرانی با 112 رای و محمد دماوندی با 25 رای بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

کشف 134 تخلف در حوزه آرد و نان

اسماعیل هادی نژاد، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: طرح نظارت بر واحدهای خبازی و تولید و توزیع آرد با همکاری بازرسان اصناف و ناظران افتخاری در سطح شهرستان ساری در حال اجراست.

وی افزود: نظارت بر تولید انواع نان، به منظور دستیابی به نان سالم و مرغوب با ضایعات کمتر و ارزش غذایی بیشتر، از اهداف تبیین و تعیین شده در طرح نظارت ناظرین کیفی بر واحدهای خبازی شهرستان است.

هادی نژاد گفت: از  ابتدای سال 91 تاکنون بیش از دو هزار و 600 مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته که منجر به تشکیل 134 فقره پرونده تخلف به اتهام کم فروشی، عدم کیفیت نان و گرانفروشی به ارزش 362 میلیون ریال شده است.

بهره برداری بزرگترین پارک بانوان مازندران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل گفت: پارک بانوان بابل با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و منابع داخلی شهرداری در دوفاز و با مساحت دو هکتار در حال احداث است.

فرامرزابوالحسنی بیان داشت: یک واحد سالن ورزشی روباز، پیست دوچرخه سواری، آلاچیق، آبشار و آبنما، سرویس های بهداشتی و دیگر تجهیزات ورزشی از جمله امکانات پارک بانوان بابل است که عملیات اجرای آن آغاز شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح فضای مطلوبی جهت بهره برداری تفریحی ورزشی بانوان فراهم می شود.

کد خبر 1771174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha