۴ خرداد ۱۳۸۴، ۱۵:۳۱

سيلوستر استالونه: لاندگرن نزديك بود مرا بكشد

"سيلوستر استالونه" بيست سال پس از اكران "راكي 4" اعتراف كرد كه كم مانده بود در يكي از صحنه هاي بزن بزن اين فيلم زير دست و پاي همبازي اش "دولف لاندگرن" له شود.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري "مهر"، ظاهراً راكي معروف مطمئن بوده كه مي تواند از زير مشت هاي وحشتناك آسمانخراش اسكانديناوي (لقب لاندگرن) جان سالم به در ببرد، اما اصلاً نمي دانست كه همبازي غول پيكرش چقدر سريع است و چه ضربات دست مرگباري دارد.
استالونه با يادآوري سال 1985 مي گويد: "به طرف دولف رفتم و گفتم "اين كارهايي كه من مي گويم انجام بده. مي دانم كه قبلاً حركات اين قسمت را طراحي كرده ايم. اما همه آنها را فراموش كن و فقط به حرف من گوش بده. مي خواهم در همان 30 ثانيه ابتدايي به طرف من بيايي و سعي كني دخل مرا بياوري. تنها چيزي كه بعد از آن به خاطر مي آورم، بخش  مراقبت هاي ويژه و لوله اي بود كه داخل بيني ام كرده بودند تا از مرگ نجاتم دهند. خيلي ها دور و بر تخت من راه مي رفتند و مدام مي پرسيدند "چيزي مي خواهي برايت بياوريم؟" ولي آن ضربه ها ارزشش را داشت."
"راكي 4" سال 1985 پس از موفقيت سه قسمت اول اين مجموعه به كارگرداني و نويسندگي سيلوستر استالونه در سينماها روي پرده رفت و يك قسمت ديگر هم به دنبال داشت. فيلم در مراسم تمشك طلايي همان سال در نه رشته نامزد دريافت جايزه شد و پنج تمشك طلايي بدترين بازيگر و كارگردان را به استالونه و بدترين موسيقي متن، بدترين ستاره تازه كار و بدترين بازيگر مكمل زن را به خود اختصاص داد. "راكي 4" كه با بودجه اي 31 ميليون دلاري توليد شده بود، فقط در خود ايالات متحده 127 ميليون دلار و در كل جهان 300 ميليون دلار فروخت.

کد خبر 187769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha