۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۲۷

گنجی در گفتگو با مهر:

افزایش فضای آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی به 90 هزار متر مربع

افزایش فضای آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی به 90 هزار متر مربع

اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش فضاهای آموزشی و کمک آموزشی این دانشگاه به بیش از 90 هزار و 115 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود گنجی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این میزان در مقایسه با سالهای قبل با جهش قابل توجه 50 درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: با این وجود گسترش رشته های دانشگاهی و اضافه شدن مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا ایجاب می کند که فضاهای آموزشی بویژه آزمایشگاهی در جهت ارتقا کیفیت علمی و پاسخگوی به نیاز دانشجویان ارتقا یابد.

گنجی با تاکید به ضرورت حمایت دستگاههای اجرایی مرتبط ادامه داد: تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاههای دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم، دانشکده کشاوزی، دانشکده ادبیات پردیس نمین و دانشکده کشاورزی مغان از جمله نیازمندی های مهم دانشگاه محقق است.

به گفته رئیس دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر این تجهیز سایت کامپیوتری و توسعه و تجهیز شبکه برق دانشگاه نیز با توجه به افزایش تعداد دانشجویان ضرورت ویژه دارد.

وی با یادآوری اینکه در سالهای اخیر دانشگاه محقق اردبیلی توانسته است در مجامع علمی ملی و بین المللی نتایج قابل توجهی را از آن خود کند، تاکید کرد: تجهیز آزمایشگاهی می تواند بخش پژوهش و تحقیقات تخصصی این دانشگاه را کیفی تر سازد.

گنجی یادآور شد: در حال حاضر 15 هزار دانشجو در 250 رشته دانشگاهی از مقطع کاردانی تا دکترا در دانشگاه محقق اردبیلی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 2010791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha