۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۸

در سمینار شهرداران کشور/

شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر ایران تجلیل شد

شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر ایران تجلیل شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: صدیف بدری شهردار اردبیل در برگزاری مراسم اولین سمینار تخصصی دوسالانه توسعه ایران به عنوان شهردار برتر ایران در عرصه های مختلف با دریافت تندیس ویژه و لوح یادبود تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این سمینار که با حضور شهرداران، فرمانداران و شوراهای اسلامی شهر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، هیئت داوران براساس مدارک و مستندات ارائه شده مجموعه فعالیت ها و اقدامات موفقیت آمیز در زمینه های مختلف توسعه، عمران و آبادانی، توسعه نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری، مدیریت بحران و شهرداری الکترونیک و توان مدیریتی شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر ایران انتخاب کرده است.

علاوه بر اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف توسعه و عمران و خدمات شهری، تهیه و تدوین چشم انداز 20 ساله شهر و اولین برنامه راهبردی – استراتژیک شهرداری از دیگر دلایل انتخاب شهردار اردبیل به این عنوان بوده است.

تدوین سند تحول اداری، سیستم مدیریت کیفیت، نظام نامه های جامع آموزش و پژوهش و مطالعات شهری، طرح جامع شهرداری الکترونیک، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و سیستم جامع و یکپارچه تحت وب شهرداری الکترونیک برای اولین بار در بین مراکز استان های کشور در اردبیل از سایر دلایل این انتخاب عنوان شده است.

برای نخستین بار این سمینار با هدف معرفی و تقدیر از خدمات ارزشمند شهرداران، فرمانداران و شوراهای شهر کشور و همچنین ارتقای سطح دانش مدیران بر اساس استانداردهای روز دنیا و در محورهای مدیریت شهری و شهرسازی، مدیریت بحران شهری و شهر الکترونیک برگزار شد.

در این سمینار ضمن معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی مطالب در زمینه مدیریت شهر الکترونیک برای مدیران شهری که وظیفه تحقق شهر الکترونیک را در شهرها بر عهده دارند، مباحثی در زمینه کاهش ریسک زلزله در مناطق شهری، چالش ها و راهکارها، مدیریت بحران شهری و برنامه ریزی طرح های توسعه شهری ارائه شد.

کد خبر 2065257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha