۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

همکاری تجاری راه‌آهن و پرسپولیس با وجود تغییرات مدیریتی ادامه خواهد داشت

همکاری تجاری راه‌آهن و پرسپولیس با وجود تغییرات مدیریتی ادامه خواهد داشت

معاون اقتصادی باشگاه راه‌آهن با تاکید بر اینکه با وجود تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس همکاری بین دو باشگاه راه آهن و پرسپولیس در قالب منافع تجاری ادامه خواهد داشت، گفت: باشگاه‌های ورزشی مانند بنگاه های اقتصادی باید از تنش و تغییرات پی در پی به دور باشند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

علی اصغر بیگدلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تکلیف وضعیت قراردادهایی که بین باشگاه پرسپولیس و راه آهن بسته شده، با وجود تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه راه‌آهن یک هلدینگ قوی تجاری است که برخلاف برخی از تصورات این باشگاه از همان ابتدا به شکل‌های مختلف با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته و در برخی موارد نیز به پرسپولیس کمک کرده است.

وی در همین خصوص افزود: طبق اصول تجارت در ورزش، اصل ماندگاری مدیریت در یک باشگاه، یک عنصر شناخته شده و حیاتی است. با وجود تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس ما همچون گذشته با همکاری خود با این باشگاه ادامه می دهیم منتهی باشگاه پرسپولیس نشان داده که از ثبات مدیریتی خوبی برخوردار نیست و تغییرات مدیریتی از نظر حرفه‌ای به سود هیچ باشگاهی نیست. به عنوان مثال طی 30 سال گذشته فقط یک بار شاهد تغییرات اساسی در سطح مدیریت این باشگاه بوده‌ایم که همین موضوع یکی از دلایل اصلی موفقیت باشگاه منچستریونایتد طی سال‌های اخیر بوده است.

معاون اقتصادی باشگاه راه آهن تاکید کرد: البته در برخی موارد تغییر مدیریتی در یک باشگاه برای تغییر شرایط و فرار از سکون و درجا زدن لازم است، به عنوان مثال در باشگاهی مانند پاریسن ژرمن با تغییر مدیریت و حضور یک کارگروه اقتصادی قوی در این باشگاه، موفق شد پس از مدت‌ها به قهرمانی در لاشامپیونه دست پیدا کند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید همکاری بین دو باشگاه راه‌آهن و پرسپولیس در قالب منافع تجاری ادامه خواهد داشت و قراردادهایی که بین این دو باشگاه بسته شده همچنان به قوت خود باقی است و اجرا خواهد شد، ضمن اینکه هواداران پرسپولیس نیز از اینکه از طریق این منافع تجاری پول به باشگاه شان تزریق شود استقبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین مدیریت پرسپولیس هرفردی که بشود خدشه‌ای در مناسبات تجاری دو باشگاه ایجاد نخواهد شد، هر چند که باز هم تاکید می کنم برای اینکه یک مدیر در یک باشگاه موفق شود نیاز به یک پروسه زمانی 3 تا 5 ساله دارد که ما در باشگاه راه آهن به این موضوع رسیده ایم.

معاون اقتصادی باشگاه راه آهن تاکید کرد: یک باشگاه پرطرفدار هیچگاه با مدیریت دولتی موفق نخواهد شد ضمن اینکه باشگاه‌های ورزشی مانند بنگاه های اقتصادی باید از تنش و تغییرات پی در پی به دور باشند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

کد خبر 2083216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha