۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۲

مرتضی اسدی در گفتگو با مهر:

مطمئن باشید 3 امتیاز در زمین فجرسپاسی می‌گیریم/امسال یک جام می‌گیریم

مطمئن باشید 3 امتیاز در زمین فجرسپاسی می‌گیریم/امسال یک جام می‌گیریم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار این تیم مقابل تیم فجر سپاسی گفت: شرایط خوبی داریم و زمین بد حافظیه نمی‌تواند مانع پیروزی‌مان شود.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر، درباره شرایط این تیم گفت: اوضاع تیم مناسب است فقط مساوی هفته گذشته مقابل مس کرمان ما را کمی عقب انداخت ولی انشاءالله بازی فردا مقابل فجر سپاسی را با پیروزی به پایان می‌رسانیم تا تساوی خانگی را جبران کنیم.

شماره 88 تیم تراکتورسازی در مورد عدم نتیجه‌گیری در بازیهای خانگی گفت: ما موقعیت‌های زیادی را مقابل مس کرمان در نیمه اول از دست دادیم همین مساله باعث شد فشار زیادی به تیم وارد شود و نتوانیم تمرکز لازم را درنیمه دوم به دست بیاوریم. در نیمه دوم  هم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتیم اما موفق نبودیم.

این بازیکن ادامه داد: هنوز در هفته‌های ابتدایی لیگ قرار داریم و فرصت زیادی باقی مانده است. هواداران مطمئن باشد در زمین فجر سپاسی مقابل این تیم یکی از بهترین بازی هایمان را ارائه می‌کنیم و با سه امتیاز به تبریز بر می‌گردیم. 

مدافع تراکتور سازی در پاسخ به این که چه راهکاری برای مقابله با این تیم دارید گفت: در یکی دو روز گذشته بازی‌های تیم فجر سپاسی را دیدیم و کاملا نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شدیم. ما تراکتورسازی هستیم و انگیزه‌مان برای هر بازی پیروزی است ما محکوم به برد هستیم و برای این که جزو مدعیان قرار گیریم به نام حریف و جایگاه آن فکر نمی‌کنیم.

اسدی در مورد کیفیت زمین حافظیه شیراز افزود: ما همیشه دوست داریم فوتبال را روی زمین انجام دهیم. مشخصه تیم ما حفظ توپ است. ما دنبال تقویت این مهم هستیم و با توجه به کیفیت بد زمین حافظیه شاید مجبور شویم کمی تاکتیک خود را تغییر دهیم اما به طور کلی تیم ما به فوتبال روی زمین علاقه دارد و امیدوارم زمین حافظیه برایمان دردسرساز نشود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد حواشی به وجود آمده در مورد کادر فنی و مدیریتی این تیم گفت: توقع از تیم تراکتورسازی زیاد است. ما دو سال نایب قهرمان شده‌ایم و با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند همه انتظار برد و قهرمانی از ما دارند البته آنها نباید انتظار داشته باشند همه بازی‌ها با پیروزی تراکتورسازی به پایان برسید. تیم‌های دیگر هم دست و پا بسته نیستند هواداران مطمئن باشند تمام هم و غم مان این است که از سه جام پیش رو یک جام را تقدیم هواداران کنیم و مطمئن باشید با کادر فنی و بازیکنانی که در تیم ما هستند این مساله دور از دسترس نیست.

 

کد خبر 2120801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha