۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

پاسندی:

هفت پروژه شیلاتی در گلستان اجرایی می شود

هفت پروژه شیلاتی در گلستان اجرایی می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل شیلات گلستان گفت: در هفته دولت امسال هفت پروژه شیلاتی استان با اعتبار 25 میلیارد و 50 میلیون ريال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر پاسندی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت افزود: در هفته دولت شش پروژه شیلاتی افتتاح و به بهره برداری رسیده و یک پروژه کلنگ زنی می شود.

به گفته وی، با بهره برداری از این طرح ها بطور مستقیم برای 92 نفر و غیرمستقیم برای 204 نفر اشتغالزایی می شود.
 
پاسندی با بیان اینکه سه پروژه در سایت میگوی گمیشان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دو مزرعه میگوی 40 هکتاری و یک مزرعه 20 هکتاری در گمیشان با اعتبار 20 میلیارد ريال و اشتغالزایی مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم 120 نفر افتتاح می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز مزرعه پرورش ماهی گرم آبی در بندرگز با اعتبار یک میلیارد و 385 میلیون ريال و اشتغالزایی مستقیم 33 نفر و غیرمستقیم 66 نفر از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.
 
مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به طرح اصلاح، مرمت، تجهیز و تکمیل دو مزرعه پرورش ماهی گرمابی در کردکوی، گفت: این دو طرح در روستای نیازآباد و با اعتبار دو میلیارد و 665 میلیون ريال و اشتغالزایی مستقیم هفت نفر و و غیرمستقیم 14 نفر یکی دیگر از طرح هایی است که به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: در هفته دولت یک طرح احداث مزرعه پرورش ماهی گرم آبی در بندرترکمن با اعتبار یک میلیارد ريال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم شش نفر کلنگ زنی می شود.
 
پاسندی اظهار امیدواری کرد، این طرح امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر 2122332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha