۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

آیت الله حسینی بوشهری:

همگان در مراسم عزای امام جعفر صادق(ع) شرکت کنند

همگان در مراسم عزای امام جعفر صادق(ع) شرکت کنند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه های علمیه کشور طی بیانیه ای ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفربن محمد الصادق‌(ع)، تاکید کرد: همگان در مراسمی که از سوی ائمه محترم جمعه، حوزه‌های علمیه و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده شرکت نموده و اقامه عزا نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری آمده است: بیست و پنج شوال، سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رییس مذهب حقه جعفری، حضرت امام جعفربن محمد الصادق‌(ع) و خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده‌ای از علمای اعلام و طلاب و فضلای ارجمند و مردم بی‌دفاع را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله الاعظم حجت‌بن الحسن‌(عج)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه خطاب به طلاب، فضلا و عموم مردم شریف و متدین تاکید شده است: همگان در مراسمی که از سوی ائمه محترم جمعه، حوزه‌های علمیه و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده شرکت نموده و اقامه عزا نمایند.

همچنین در ادامه این بیانیه یادآور شده است: طلاب و فضلایی که امکان مسافرت دارند، به شهرستان‌های مختلف سفر نمایند و مراسم روز شهادت امام صادق(ع) را با عظمت برگزار کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همچنین مدیران و طلاب مدارس نیز در همه مدارس اقامه عزا نمایند.

 

کد خبر 2127076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha