۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

استیلی در گفتگو با مهر:

وقتی از یک تیم امتیاز کسر می شود باید منتظر کسر امتیاز از دیگران هم بود!

وقتی از یک تیم امتیاز کسر می شود باید منتظر کسر امتیاز از دیگران هم بود!

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در واکنش به کسر امتیاز از این تیم از سوی کمیته انضباطی گفت: در کشور ما وقتی برای یک تیم اتفاقی می‌افتد باید شاهد وقوع آن برای تیم های دیگر هم باشیم.

حمید استیلی که یکی از تماشاگران دیدارهای تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی است در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به امارات، در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در خصوص این موارد کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد و ما اگر ما قانونمند باشیم و قوانین صریح و درست باشد طبیعتاً بعد از صدور رای اتفاقی نمی افتد.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما وقتی اتفاقی برای یک تیم می‌افتد، سعی می‎شود تعادل برای تیم‌های دیگر هم رعایت شود و باید منتظر رخ دادن همان مساله برای تیم های دیگر باشیم.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: اگر قوانین محکم و قابل اجرا باشد، قطعاً می‌تواند تاثیرات مثبت بیشتر در تیم‌ها و مسابقات بگذارد.

استیلی در مورد اینکه مصاحبه‌های دایی و مایلی‌کهن علیه همدیگر هم بالاخره به محرومیت این دو منجر شد، گفت: هم دایی و هم مایلی‌کهن برای فوتبال ایران زحمت کشیده و برای کشورمان بسیار ارزشمند هستند اما مهم این است بزرگان فوتبال باید به همدیگر احترام بگذارند تا شاهد چنین مسایلی در فوتبال نباشیم.

کد خبر 2161356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha