۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰:۱۶

مقدماتی جام جهانی برزیل در قاره آفریقا؛

صعود غنا و الجزایر به جام جهانی/ مصر با پیروزی حذف شد

صعود غنا و الجزایر به جام جهانی/ مصر با پیروزی حذف شد

مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آفریقا با صعود تیم‌های غنا و الجزایر به این رقابتها و ناکامی تیم‌های مصر و بورکینافاسو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آفریقا امشب سه‌شنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در نخستین بازی تیم فوتبال مصر با نتیجه 2 بر یک مقابل غنا به پیروزی دست یافت اما با توجه به شکست 6 بر یک در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد تا غنا چهارمین تیم آفریقایی راه یافته به جام جهانی برزیل لقب بگیرد. امر زاکی (25) و گدو (84) برای مصر و کوین پرنس بوآتنگ (89) برای غنا در این بازی گل زدند.

در بازی آخر از این مرحله تیم‌های الجزایر و بورکینافاسو برابر هم میدان رفتند که الجزایر با تک گل دقیقه 49 مجید بوآگرا مقابل میهمانش به پیروزی دست یافت. البته با توجه به اینکه بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 به سود بورکینافاسو به پایان رسیده بود، دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند که در این بین الجزایری‌ها به لطف گل زده در زمین حریف به عنوان پنجمین تیم آفریقایی جواز حضور در جام جهانی را بدست آوردند.

پیش از این تیم‌های نیجریه، ساحل عاج و کامرون به جام جهانی صعود کرده بودند و امشب هم با صعود تیم‌های غنا و الجزایر، 5 نماینده قاره آفریقا در جام جهانی 2014 برزیل مشخص شدند.

 
کد خبر 2178664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha